וואו, וואו, כמה זמן לא ראינו את מנצ'סטר יונייטד ככה. איזה כדורגל, איזה שטף במשחק, וכמה כישרון. היום (שבת) זה הסתיים עם 2:5 נהדר מול בורנמות', שהעלה את השדים האדומים למקום הרביעי בטבלה.
יונייטד בכושר כל כך טוב שהפעם האחרונה שהיא הפסידה בפרמייר-ליג הייתה אי שם בחודש ינואר - מאז היא השיגה יותר נקודות מכל קבוצה אחרת בליגה ונראה שכולם נהנים להשתתף בחגיגה.
4 צפייה בגלריה
מייסון גרינווד
מייסון גרינווד
כמה כישרון. מייסון גרינווד
(צילום: getty images)
זה היה היום של מייסון גרינווד הצעיר (18). הכישרון של אולה גונאר סולשיאר סיים עם צמד (29 ו-54) ועלה לשמונה שערי ליגה ו-15 בכל המסגרות. הוא רק בן 18, כן? גם מרקוס רשפורד (35, פנדל) הבקיע ועלה ל-20 שערים בכל המסגרות - האנגלי האחרון שעשה את זה ביונייטד היה וויין רוני בעונת 2011/12. אנתוני מרסיאל (45+2) וכמובן ברונו פרננדש (59) הוסיפו, כשהפורטוגלי גם בישל פעמיים.
ג'וניור סטניסלאס (15) וג'ושוע קינג (50, פנדל) כבשו לאורחת, שנראית בדרך הבטוחה לליגת המשנה. מי שעוד נמצאת בכיוון הזה היא נוריץ' שספגה הפסד נוסף - חמישי ברציפות בפרמייר-ליג, הפעם 1:0 ביתי לברייטון, במשחק שפתח את המחזור ה-33.
4 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
ביונייטד נהנים מכל רגע.
(צילום: EPA)
לאנדרו טרוסארד כבש את שער הניצחון בדקה ה-25, אחרי בישול נהדר של ארון מוי והשחפים כבר רחוקים תשע נקודות מהקו האדום ומדורגים במקום ה-15 בטבלה. בכלל, ברייטון לא הפסידה מחוץ לביתה בארבעת המחזורים האחרונים וביום רביעי תנסה להמשיך במומנטום, כשתארח את האלופה ליברפול. אדם אידה מנוריץ' היה קרוב להשוות, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, אבל הנגיחה שלו מצאה רק את הקורה.
ארסנל היא עוד קבוצה שנמצאת בכושר מצוין וכבר שכחה איך היא חזרה מפגרת הקורונה. הערב זה הסתיים עם 0:2 חלק וקשה בחוץ על חשבון וולבס. בוקאיו סאקה כבש את הראשון בדקה ה-43, אלכסנדר לקאזט (86) הוסיף לקראת הסיום, ופתאום המקום החמישי נמצא בהישג יד.
לסטר התאוששה מההפסד שלה לאברטון במחזור הקודם וגברה 0:3 על קריסטל פאלאס. קלצ'י איהנאצ'ו הבקיע את הראשון (49), ג'יימי וארדי הוסיף צמד (77 ו-90+4) וחזר בלעדית למקום הראשון בטבלת הכובשים בליגה, עם 21 שערים.
4 צפייה בגלריה
לאנדרו טרוסארד
לאנדרו טרוסארד
טרוסארד חוגג את שער הניצחון
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
גם את הקורות מחטאים
גם את הקורות מחטאים
גם הקורות בקארו רואד זקוקות לחיטוי
(צילום: AFP)
צ'לסי השיגה 0:3 מרשים בסטאמפורד על ווטפורד. אוליבייה ז'ירו כבש את הראשון, בבעיטה לפינה הרחוקה אחרי מסירה חכמה של רוס בארקלי (28), וויליאן הכפיל בפנדל אחרי הכשלה על כריסטיאן פוליסיק, ובארקלי כבש את השלישי בבעיטה חזקה מתוך הרחבה אחרי בישול של ססאר אספיליקוואטה.
פורסם לראשונה: 16:24, 04.07.20