תיקו שכולו הפסד, זאת ההגדרה הטובה ביותר אחרי ה-0:0 המאכזב עבור ברצלונה מול אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו במחזור ה-35. בעקבות התוצאה נשארה ברצלונה במקום השני (75 נקודות), אבל אם ריאל תנצח היום (ראשון, 22:00) את סביליה, היא תחלוף עליה בטבלה ותשתווה לאתלטיקו במקום הראשון עם 77 נקודות, שלושה מחזורים לסיום.
בתקשורת הספרדית ביקרו את הקטאלנים אחרי התוצאה המאופסת. "ריאל ניצחה בקאמפ נואו", הייתה הכותרת ב'מארקה' שמזוהה עם הבלאנקוס. גם בעיתונים שמקושרים לבארסה לא עשו חיים קלים ללאו מסי וחבריו. "ברצלונה ואתלטיקו השאיר את ריאל בחיים", נכתב ב'מונדו דפורטיבו', וב'ספורט' הוסיפו: "בארסה לא עשתה שיעורי בית".
1 צפייה בגלריה
לואיס סוארס, לאו מסי
לואיס סוארס, לאו מסי
סוארס ומסי
(צילום: AFP)
בשורה התחתונה ברצלונה לא מצליחה מול ריאל ואתלטיקו. בארבעת המשחקים מולן היא השיגה נקודה בודדת מ-12 אפשריות. רונלד קומאן שוב לא עמד על הקווים בעקבות ההרחקה שלו בהפסד לגרנדה. ההולנדי ניסה לשמור על אופטימיות כשצייץ בחשבון הטוויטר האישי שלו: "הכל עוד אפשרי".
מי שמדאיג את ברצלונה הוא סרחיו בוסקטס שנפצע בדקה ה-25 אחרי התנגשות ראשים עם סטפן סאביץ'. הקשר דימם מהאף, הרגיש סחרחורת והוחלף. לאחר מכן הוא נלקח לבית החולים שם התגלה כי הוא סובל מסדק בפניו. בברצלונה מקווים שבוסקטס יחלים במהירות, ובכל מקרה אם ישחק מול לבאנטה במשחק הבא זה יהיה עם מסכה על פניו.
על פי הדיווחים, בסיום המשחק נפגשו לאו מסי, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה לשיחה של 40 דקות עם הנשיא ז'ואן לאפורטה בנוגע לעתיד המועדון. מי שלא נכח בפגישה הוא קומאן.