ניס קיימה היום (רביעי) קיימה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל באר שבע (חמישי, 22:00) במחזור השני בליגה האירופית. במשחק הראשון התפרקה מול באייר לברקוזן והובסה 6:2, בעוד החבורה של יוסי אבוקסיס ניצחה 1:3 את סלביה פראג.
מאמן ניס, פטריק ויירה, יודע שקבוצתו חייבת לאסוף שלוש נקודות כדי לשמור על סיכויי ההעפלה לשלב הבא: "בכל משחק הרצון הוא לנצח וצריך לשחק עם תשוקה כמו נגד ליל (1:1) בליגה. ב"ש? אנחנו מכירים אותם ועוקבים אחריהם. הם משחקים עם לחץ גבוה, זה יהיה משחק קשה. מדובר בקבוצה עם חלק אחורי טוב, יש להם מהירות, שחקנים שטובים במתפרצות ומנהל משחק (ז'וזואה) שיכול לתת פס מכריע. היה להם משחק ראשון טוב ומצפה לנו משחק קשה. אבל נשחק עם אנרגיה וזה יהיה המפתח לניצחון".
2 צפייה בגלריה
פטריק ויירה
פטריק ויירה
פטריק ויירה
(צילום: AP)
"לא יהיו שינויים מהמשחק האחרון, כל השחקנים כשירים ועומדים לרשותי", הוסיף ויירה. "זה מאכזב שאין קהל ומקווה שנוכל לשחק מול האוהדים שלנו בהמשך. בכל מקרה, זה לא תירוץ ושתי הקבוצות יודעות להתמודד עם זה. המשחק הראשון מול לברקוזן היה רע וננסה לתקן עם הופעה טובה יותר. השחקנים צריכים להשתחרר ולהראות את הפוטנציאל שלהם".
על אמין גואירי (20) שהבקיע נגד לברקוזן ויש לו שלושה שערים בליגה הצרפתית: "הוא שחקן צעיר עם הרבה מוטיבציה, משקיע באימונים. הוא מוכיח שיש לו פוטנציאל להגיע רחוק".
2 צפייה בגלריה
פטריק ויירה מנחם את וולטר בניטז (משמאל)
פטריק ויירה מנחם את וולטר בניטז (משמאל)
פטריק ויירה מנחם את וולטר בניטז (משמאל)
(צילום: רויטרס)
השוער הארגנטינאי וולטר בניטז הוסיף: "אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב מהמשחק מול לברקוזן, אני בהחלט חושב שאפשר להתגבר על זה ולהמשיך הלאה. היו מספר טעויות נגדם, אבל קיבלנו תמיכה מהמאמן והוא מאמין בי, אלה דברים שקורים. מקווה שאמצא את שיווי המשקל שלי. יש המון רצון להצליח, גם בליגה, כדי שנופיע באירופה בעונה הבאה".
בזירה המקומית ניס מדורגת חמישית בטבלה לאחר שמונה מחזורים, ארבע נקודות אחרי המובילות פריז סן ז'רמן וליל.