לאו מסי העניק ראיון גדול ל"ספורט" הקטאלני ואחר כמה ציטוטים "פושרים" אתמול, הבוקר (רביעי) חשף העיתון עוד כמה פנינים של "הפרעוש".
מסי נשאל, איך לא, על עזיבת סוארס והפוסט הקשה שפרסם נגד הנהלת ברצלונה וענה: "מבין את האנשים שחושבים שהייתי צריך להבליג. כנראה כמו שעשיתי כל כך הרבה פעמים בעבר. אבל יותר מדי דברים פגעו בי בשבועות האחרונים, וזו הייתה הדרך שלי לבטא את התסכול".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"הדרך שלי לבטא את התסכול". מסי
(צילום: AFP)
"שער "ספורט", הבוקר
כוכב בארסה טען שלמרות הקיץ הקשה והטעון שעבר, קבוצתו עדיין מועמדת לזכות בכל התארים: "אני תמיד משחק כדי לנצח, תמיד נותן הכול על כר הדשא. מי שמכיר אותי, יודע שאני לעולם לא אוכל להיפטר מההרגל הזה. ככה הייתי כל הקריירה, וזה לא עומד להשתנות. המחויבות שלי כלפי החולצה של ברצלונה וסרט הקפטן היא טוטאלית".
בטיזרים מהראיון שפורסמו עוד אתמול בערב, מסי בעיקר ביקש להרגיע את המערכת. "אחרי כל כך הרבה הרבה מחלוקות ואי הסכמות, אני רוצה לשים סוף להכול", אמר. "כל אוהדי ברצלונה צריכים להתאחד ולהבין שהימים היפים של המועדון עוד לפניו".
2 צפייה בגלריה
קומאן, מסי
קומאן, מסי
מסי וקומאן. הארגנטינאי רצה להרגיע את המערכת
(צילום: AP)
"אני לוקח אחריות על הטעויות שלי, אם היו כאלה", הבהיר הסופרסטאר הארגנטינאי. "כל מה שעשיתי, היה בכוונה להפוך את ברצלונה לטובה וחזקה יותר. אני פונה מכאן לכל אחד בברצלונה שנפגע או נעלב ממשהו שאמרתי. לא התכוונתי. טובת המועדון עמדה לנגד עיני כל הזמן".