עד אתמול (שני) ליברפול לא הפסידה בתשעה משחקים רצופים בכל המסגרות, אך קשה מאוד להגדיר את ה-1:0 לסאות'המפטון כקטיעה של מומנטום. המרסיסיידרס סגרו מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון בפרמייר ליג, עם שער זכות בודד, ולא ממש מול אריות הליגה: ווסט ברומיץ', ניוקאסל ואתמול הסיינטס.
יורגן קלופ דיבר לאחר המשחק על הסיבות להפסד: "זה הפסד מתסכל בעיקר כי הוא לא היה מחוייב המציאות. התחלנו גרוע מאוד ושיחקנו לידיים של סאות'המפטון. נתנו להם את המשחק בדקות הראשונות כי אחר כך לא היינו רגועים מספיק כדי לייצר את ההזדמנויות לחזור לעניינים. במחצית השנייה השתפרנו, שלטנו, אבל קבלת ההחלטות שלנו הייתה גרועה. המסירה האחרונה לא הייתה מספיק טובה. זו אחריות שלי".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ וטרנט אלכסנדר ארנולד
יורגן קלופ וטרנט אלכסנדר ארנולד
קלופ. "מודאגים"
(צילום: getty images)
על העובדה שליברפול כבשה רק שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים אמר המאמן: "אנחנו מודאגים מזה ועובדים על זה. אנחנו לא טפשים, ברור שחייבים לשפר את זה". עם זאת, לקלופ היו מחמאות רבות לסאות'המפטון: "כל מה שאני אומר על הטעויות שלנו לא צריך לקחת דבר מהיכולת המצוינת של סאות'המפטון. הם התישו אותנו עם כל מה שהיה להם והם ראויים לשלוש הנקודות, אבל אני מוטרד מהמשחק שלנו". מי שזכה למילים החמות ביותר היה מנג'ר סאות'המפטון, האוסטרי ראלף האסנהוטי: "אם לא היינו כל כך עסוקים כנראה שהיינו חברים טובים. הוא עושה עבודה מצוינת והעמיד את הקבוצה נהדר".
קלופ התייחס לטענות שקבוצתו לא קיבלה פנדל שהגיע לה אחרי עבירה ברחבה על סאדיו מאנה, וסיפק זווית מעניינת מכר הדשא: "הייתה לי זווית מצוינת על האירוע וברגע שזה קרה ולא הייתה שריקה פניתי מיד לשופט הרביעי ושאלתי אם יבדקו את זה ב-VAR. הוא אמר לי 'כבר בדקו וההחלטה היא שאין פנדל'. אין לי מושג איך הם הצליחו להסתכל על זה כל כך מהר מכל הזוויות".
2 צפייה בגלריה
מאנה בפעולה
מאנה בפעולה
מאנה. "אם הוא היה נופל בקלות היינו מקבלים כל שבוע פנדל"
(צילום: Getty Images)
על הטענות לשיפוט מוטה לטובת מנצ'סטר יונייטד העיר המאמן: "שמעתי לאחרונה שנשרקו לטובתם יותר פנדלים בשנתיים מאשר אני קיבלתי בחמש וחצי שנים כאן בליברפול, אז אני לא יודע אם זה בגללי או לא, או שזה פשוט קורה. אמרו על מאנה שהוא נופל בקלות, אם זה היה נכון היינו מקבלים כל שבוע פנדל. אבל כל זה לא תירוץ להופעה שלנו הערב. אם היינו משחקים טוב זה היה נראה אחרת".
כשנשאל אם הוא כועס על היכולת של שחקניו אמר: "מצד אחד אני כועס ויודע שהם היו צריכים לשחק טוב יותר הערב, מצד שני אני יודע שאלו שחקנים ברמה הכי גבוה ואנשים נהדרים ומעריך אותם על כל מה שהם עשו עד היום. אבל מה שהם זכו בו עד כה לא פוטר אותם מהמאמץ לקראת ההמשך".