זו הייתה עונה מוזרה מאוד עבור מונס דאבור. החלוץ הישראלי חתם בקיץ בסביליה תמורת 15 מיליון אירו והפך ברגע אחד לשחקן הישראלי היקר בהיסטוריה. אבל המאמן והמנהל המקצועי שהביאו אותו עזבו ואלו שהגיעו (ז'ולן לופטגי ומונצ'י) לא ספרו את דאבור והוא מיעט לשחק.
בינואר עבר הישראלי להופנהיים כדי לפתוח פרק חדש ובתקווה מוצלח יותר בקריירה, אבל התקשה למצוא את הרשת (מלבד צמד מול באיירן מינכן בגביע). אחרי החזרה מפגרת הקורונה, בעיקר במחזורי הסיום של העונה בגרמניה, דאבור סוף סוף נכנס לקצב ואת העונה סיים עם ארבעה שערי ליגה (ובישול) – כולם בחמשת המחזורים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
סיים את העונה בכושר נהדר. מונס דאבור
(צילום: רויטרס)
בראיון וידאו קצר שהוציאה הופנהיים לרשתות החברתיות היום (רביעי), ענה דאבור על מספר שאלות בנושאים שונים, אבל הפתיע כשהכריז על החבר הטוב בליגה.
"ארלינג הולאנד הוא הכי קרוב אליי בליגה. יש לנו קשר מיוחד", אמר דאבור. "הוא איחל לי בהצלחה כשחתמתי בהופנהיים. זה נהדר ששנינו עכשיו בבונדסליגה. הוא שחקן פנטסטי ואחלה בן אדם". חשוב לזכור שהישראלי שיתף פעולה יחד עם הנורבגי ברד בול זלצבורג, כשהולאנד עזב בינואר ודאבור חצי שנה קודם לכן.
"התחביב? לשחק בפיפ"א בפלייסטיישן. כולם אומרים שאני שחקן פיפ"א טוב. שינוי קריירה? כרגע אני אוהב את העבודה הנוכחית שלי. איפה אני מבלה בחגים? בעיר שלי, נצרת, זו העיר שנולדתי בה. המשפחה שלי משם, זו הסיבה שזה מקום כל כך מיוחד עבורי".
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד חוגג
ארלינג הולאנד חוגג
"יש לנו קשר מיוחד". הולנאד
(צילום: גטי אימג'ס)
חלוץ הנבחרת גם התייחס למותו של אביו כשהיה נער: "רגע עצוב? היום בו אבא שלי הלך לעולמו. עד גיל 16 הוא היה לידי ועקב אחריי, תמיד היינו ביחד. הוא היה הכל עבורי, ופתאום בוקר אחד התעוררתי והודיעו לי שהוא נהרג בתאונת דרכים. החלום שלו תמיד היה לראות אותי כשחקן כדורגל מצליח. ומאז שהוא הלך לעולמו אני עושה כל מה שאני יכול ועובד קשה להגשים לו את החלום. אני מקווה שהוא גאה בי".
"רגע מרגש? כשאשתי הודיעה לי שהיא בהריון. הייתה לי תקופה קשה בספרד, חזרתי הביתה מהאימונים כשלא ממש הייתי בתוכניות של המאמן. חיכינו למשהו שונה, משהו שיגרום להיות לשמוח, ואני זוכר שכשאשתי הודיעה לי שיהיה לנו תינוק זה היה הרגע המדהים בחיים שלי".