ריאל מדריד הראתה אמש (רביעי) בפעם המי יודע כמה איזו קבוצה ענקית היא, כשהגיעה עם הגב לקיר למחזור הסיום של שלב הבתים בבליגת האלופות מול מנשנגלדבאך, ניצחה 0:2 ועלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון.
מאמן ריאל, זינדין זידאן, שעתידו במועדון עד לפני שבוע עוד היה בספק בעקבות התוצאות הרעות, אמר בסיום: "המטרה הייתה לסיים ראשונים את הבית. היה לנו משחק יוצא מן הכלל מהדקה הראשונה ועד הסיום. אני חושב שזה היה המשחק השלם ביותר שלנו העונה, וגם הכי טוב".
5 צפייה בגלריה
זידאן על הקווים
זידאן על הקווים
זידאן
(צילום: רויטרס)
על הסיבות מדוע קבוצתו לא הצליחה להציג קודם לכן העונה יכולת דומה, אמר זידאן: "הייתי שחקן, וקשה לשחק בצורה הזאת כל הזמן. אנחנו מנסים, אבל זה קשה. אנחנו לא מופיעים רק כשיש לחץ, היו לנו עוד משחקים טובים העונה. אבל זה נכון שהקבוצה הזאת מתעלה כשיש קשיים".
לסיכום, הפתיע המאמן הצרפתי: "לעולם לא אהיה אלכס פרגוסון של ריאל מדריד, זה בטוח. אני רוצה ליהנות ממה שאני עושה. לא יודע כמה זמן אשאר כאן, ואני גם לא חושב על זה. יש לי מזל שאני במועדון הזה, וארצה להישאר כאן גם ברגעים הקשים".
5 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
(צילום: AFP)
ב"מארקה" הספרדי חלקו מחמאות לזידאן: "הוא ראוי שיציבו לכבודו פסל בסנטיאגו ברנבאו, ריאל שוב הראתה את הגרסה המשובחת ביותר שלה בלילה חשוב".
גיבור המשחק היה קארים בנזמה, ששוב הופיע ברגע האמת וכבש צמד משתי נגיחות נפלאות במחצית הראשונה. "זה היה משחק קשה, אבל נכנסנו אליו טוב", אמר בנזמה המאושר בסיום. "היינו נחושים להראות שאנחנו הטובים ביותר והלוואי שתמיד נשחק כל כך טוב".
5 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
בנזמה חוגג. "נכנסנו טוב למשחק"
(צילום: רויטרס)
בנזמה דיבר על ההשפעה שהייתה לחזרתו של הקפטן סרחיו ראמוס לאחר היעדרות ממושכת: "הוא הקפטן שלנו וכשהוא נמצא שם זה עוזר לכל מי שלידו. זה חשוב עבורנו".
ריאל צפויה לזכות ליריבה נוחה יחסית בהצלבה, מפני שלאור מגבלות ההגרלה שלא מאפשרות מפגש בין קבוצות מאותה המדינה, האפשרויות היחידות שלה הן פורטו, אטאלנטה, לייפציג ולאציו. לא משחקים קלים, אבל ודאי עדיפים על כמה מהאפשרויות האחרות.
מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, הגיב אחרי ה-0:2 על רד בול זצלבורג שהעלה את קבוצתו לשמינית הגמר: "בשום רגע לא חשבנו שיהיה לנו פשוט. שיחקנו מול יריבה ששיחקה באינטנסיביות גבוהה, הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ולקח לנו זמן להיכנס לקצב. עשינו כמה טעויות עליהן לא נענשנו וחיפשנו את המרווחים על מנת שנוכל לגרום להם נזק. אחר כך הגיע השער הראשון שגרם לנו להרגיש בנוח. המחצית השנייה של יאניק קראסקו הייתה נפלאה, הוא עשה עבודה נהדרת".
5 צפייה בגלריה
"המחצית השנייה של קראסקו הייתה נהדרת". סימאונה והבלגי
"המחצית השנייה של קראסקו הייתה נהדרת". סימאונה והבלגי
"המחצית השנייה של קראסקו הייתה נהדרת". סימאונה והבלגי
(צילום: רויטרס)
העיתונות הספרדית התעסקה בזעם שהביעו לואיס סוארס וסאול שהוחלפו במחצית השנייה. סימאונה: "זה הגיוני. גם אני הייתי רוצה להמשיך לשחק 90 דקות וזה נורמלי שהם כעסו, אני מבין את זה".
על ריאל מדריד אמר הארגנטינאי: "היא קבוצה גדולה עם מאמן גדול שתמיד יודעת לבצע מהפך, לקחת אחריות ולנצח כנגד כל הסיכויים. אני מעריץ אותם, כי תמיד הם יודעים להתחרות וזה לא קל. בשבילנו זה חשוב מאוד שהגענו לשמינית הגמר גם השנה, אני לא מתייחס לזה בטבעיות, זה גורם לי שמחה עצומה".

קונטה אחרי ההדחה: "השופטים לא כיבדו אותנו"

מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, הגיב על ההדחה בתום ה-0:0 מול שחטאר דונייצק של מנור סולומון: "נתנו את הכל וקשה לי להאמין שלא כבשנו בשני המשחקים נגדם בהם שלטנו במגרש. השוער שלהם היה הטוב ביותר".
5 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
"קשה לי להאמין שלא כבשנו". קונטה
(צילום: רויטרס)
קונטה הוסיף: "זו אכזבה גדולה ויש לנו הרבה על מה להתחרט, אבל אני לא חושב שהשחקנים לא היו מספיק נחושים. לא היה לנו מזל עם ה-VAR והשופטים לא כיבדו אותנו מספיק. היו כמה מצבים שהם היו צריכים לבדוק. הכנסתי את אלכסיס סאנצ'ס כאשר נותרו 20 דקות לסיום כי היינו מאבדים את האיזון עם שלושה חלוצים".
פורסם לראשונה: 00:34, 10.12.20