ריאל מדריד ממשיכה להתקרב לעבר תואר אליפות ראשון מאז 2017, ואם זה אכן יקרה, רוב המניות מגיעות לקארים בנזמה, שמספק עונה יוצאת דופן ואחראי לכמה שערים מבריקים.
אתמול (ראשון) החלוץ הצרפתי הסתפק בבישול, אבל איזה בישול זה היה – עקב נהדר לקאסמירו רגע לפני סיום המחצית הראשונה בדרך לשער חשוב שסידר לריאל 0:1 קטן על אספניול ויתרון של שתי נקודות בפסגה על פני ברצלונה.
2 צפייה בגלריה
העקב המבריק של קארים בנזמה לקאסמירו
העקב המבריק של קארים בנזמה לקאסמירו
העקב המבריק של קארים בנזמה לקאסמירו
(צילום: getty images)
חשוב לציין שהיתרון מעשית הוא יותר משתי נקודות, שכן במאזן הפנימי בין בארסה והבלאנקוס, השחקנים של זינדין זידאן נמצאים ביתרון ושוויון בנקודות בסיום העונה יביא לריאל את התואר.
זידאן כמובן היה מרוצה מהניצחון ושלוש הנקודות שהגיעו איתו, ועל הדרך גם החמיא לבנזמה. "זה ממש לא מפתיע אותי. הוא שחקן שיודע להמציא דברים כל הזמן", אמר זיזו בסיום. "ואז קאסמירו היה שם. זה יכול להיות אחד המהלכים ששווים אליפות".
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס חוגג עם קארים בנזמה
סרחיו ראמוס חוגג עם קארים בנזמה
הבישול היה כל כך טוב, שראמוס רץ קודם לחגוג עם בנזמה
(צילום: getty images)
בנזמה עצמו סירב לצאת מגדרו אחרי הבישול ואמר: "זה היה מהלך נחמד, אבל הדבר החשוב יותר הוא השער שהגיע אחר כך. ככה אני רואה את הכדורגל, ידעתי שקאסמירו מגיע מאחוריי".
אגב, הקשר הברזילאי שחתום על השער ממש לא הופתע מהיכולת הטכנית של בנזמה: "אני מכיר אותו, אני יודע איך הוא משחק ואת האיכויות שלו. ביקשתי את הכדור לשטח הפנוי והמסירה שלו בעקב הייתה מדהימה. זה שער של קארים. זה העקב שלו וצריך להעניק לו את השער הזה".
לפני מעט יותר מעשור, גוטי סידר לבנזמה שער דומה אחרי בישול בעקב, וההשוואות ברשת בין שני השערים לא איחרו להגיע. גוטי עצמו הצטרף למברכים, שיתף תמונה של הבישול שלו, תייג את הצרפתי וצייץ: "מהלך של קסם, חבר. זה היה ברוטלי" והוסיף גם לא מעט אימוג'ים של מחיאות כפיים – כי האמת היא שמגיע לו.