אם ריאל מדריד תזכה באליפות בסיום העונה, היא תיזכר בשער הדרמטי הערב (ראשון) של אדן הזאר, שהבקיע בדקה ה-94 וסידר לה 2:2 חשוב כל כך מול סביליה.
אתמול סיימה המוליכה אתלטיקו מדריד בתיקו עם ברצלונה (0:0) וריאל ידעה שניצחון שלה ישלח אותה לפסגה על חשבון היריבה העירונית. היא רק שכחה שמולה ניצבת קבוצה פשוט נהדרת. סביליה של ז'ולן לופטגי סיפקה כדורגל נהדר לפרקים, הגיעה לכמה מצבים וגם עלתה ליתרון ראשונה.
8 צפייה בגלריה
ויניסיוס
ויניסיוס
ויניסיוס
(צילום: AFP)
פרננדו היה חתום על השער של האורחת, שהחזיק מעמד עד שמרקו אסנסיו השווה באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור. כאן קיבלנו את אחד הרגעים הכי מדהימים של העונה: כדור קרן של סביליה הפך להתקפה מתפרצת של ריאל, כשקארים בנזמה נותר לבדו מול בונו וגם הוכשל. הוא קיבל שריקה, אבל אז מערכת ה-VAR הזעיקה את השופט וזיהתה בתחילת המהלך, ברחבה של הבלאנקוס, נגיעת יד של אדר מיליטאו. הפנדל שקיבל בנזמה בוטל ובמקום איבן ראקיטיץ' קיבל את הזכות לכבוש, הוא עשה זאת בלי שום בעיות.
בסיום כאמור הזאר היה שם כדי להציל את זינדין זידאן ולהשאיר את הסטטוס קוו בצמרת בעינו. אז איך תיגמר העונה המטורפת הזו בספרד?

מהלך המשחק

דקה 12': מהלך אדיר של ריאל מדריד, בניגוד גמור למהלך המשחק, הסתיים עם נגיחה לרשת של קארים בנזמה, אך המבשל אלבארו אודריאוסולה היה בנבדל עוד בתחילת המהלך, ולאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לפסול את השער בצדק.
22': שער! 0:1 לסביליה. דווקא פרננדו, הקשר האחורי של סביליה, שם את הכדור ברשת. ראקיטיץ' נתן לברזילאי, שהטעה את קאסמירו ובעט פנימה.
8 צפייה בגלריה
פרננדו
פרננדו
פרננדו
(צילום: getty images)
8 צפייה בגלריה
פדריקו ואלוורדה מול מרקוס אקונייה
פדריקו ואלוורדה מול מרקוס אקונייה
פדריקו ואלוורדה מול מרקוס אקונייה
(צילום: רויטרס)
32': בעיטה נהדרת של בנזמה בסיבוב, בונו היה מוכן והדף לקרן.
46': כמעט השני של סביליה. בעיטה חזקה של אקונייה הלכה סמוך לעמוד של קורטואה.
65': ריאל שולטת לחלוטין בנעשה על הדשא. מודריץ' הקפיץ לקרוס, שהעביר רוחב גאוני, ויניסיוס הגיע מאחור, התבלבל ברגליים ופגש את הקורה. הברזילאי עם פיספוס ענקי.
8 צפייה בגלריה
מרסלו
מרסלו
מרסלו
(צילום: AP)
67': שער! ריאל מדריד משווה ל-1:1. מרקו אסנסיו רק נכנס וכבר כבש. התקפה מתואמת החלה באסנסיו, עברה דרך בנזמה, קאסמירו ואז קרוס. הגרמני בישל והספרדי שם את הכדור ברשת.
78': שער! 1:2 לסביליה. איזה סיפור מדהים! קארים בנזמה נשאר לבדו מול בונו, הוכשל וקיבל שריקה לפנדל, אך בהסתכלות על ה-VAR בתחילת המהלך אדר מיליטאו נגע בידו ברחבה של ריאל. השריקה לזכות הבלאנקוס בוטלה, וסביליה קיבלה פנדל - ראקיטיץ' ניצל זאת ובעט לרשת.
8 צפייה בגלריה
קארים בנזמה מוכשל ברחבה
קארים בנזמה מוכשל ברחבה
ההכשלה שבוטלה. קארים בנזמה מופל על ידי בונו
(צילום: AFP)
8 צפייה בגלריה
אדר מיליטאו נוגע בידו ברחבה
אדר מיליטאו נוגע בידו ברחבה
נגיעת היד של מיליטאו
(צילום: AFP)
8 צפייה בגלריה
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' אמר תודה וכבש
(צילום: רויטרס)
94': שער! ריאל משווה ל-2:2. וואו, איזו דרמה. טוני קרוס בעט כדור לא חזק במיוחד, אבל הוא פגע באדן הזאר, שינה כיוון וחדר לרשת. ריאל ניצלת פה מהפסד קריטי ומשיגה נקודה חשובה במאבק האליפות.

הרכבים

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; אלבארו אודריאוסולה, אדר מיליטאו, נאצ'ו, מרסלו (מיגל גוטיירס, 66); לוקה מודריץ' (מרקו אסנסיו, 66), קאסמירו, טוני קרוס; פדריקו ואלוורדה, קארים בנזמה, ויניסיוס ג'וניור (אדן הזאר, 79).
סביליה: בונו; חסוס נאבאס, ז'ול קונדה, דייגו קרלוס, קרלוס אקונייה; איבן ראקיטיץ', פרננדו, ז'ואן ז'ורדן; סוסו (אוסקר, 83), לוקאס אוקאמפוס, אלחנדרו גומס (יוסוף אן נסירי, 57).

וייסמן ו-ויאדוליד הובסו

אחרי שהוכתר שוב לשחקן החודש של ויאדוליד, שון וייסמן (90 דקות) ו-ויאדוליד הובסו 3:0 בוולנסיה ונותרו רק נקודה מעל הקו האדום.
מקסי גומס כבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשלים צמד (48), תיירי קורייה סגר עניין בדקה ה-89. רסיו (89, בפנדל) העניק לאייבאר 0:1 בחוץ על חטאפה.
ויאריאל ספגה הפסד ביתי 4:2 לסלטה ויגו, הפסד ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.
8 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן מאוכזב
(צילום :gettyimages)
פורסם לראשונה: 21:55, 09.05.21