מאת'רוול הסקוטית, שתתמודד מחר (חמישי, 20:30) נגד הפועל באר שבע במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, המריאה לישראל לקראת ההתמודדות. באצטדיון המושבה.
מאמן הקבוצה, סטפן רובינסון, התייחס לפני העלייה למטוס להגעה לישראל ולקיום המשחק תחת השפעתו נגיף הקורונה: "זה שהמשחק נערך במדינה שיש בה סגר, לא משפיע עלינו. מאז הנסיעה לבלפסט בשלב הקודם אנחנו נמצאים בקפסולה ביחד. לא התאפשר לנו להתרועע עם אף אחד אחר. לכל אחד יש חדרים נפרדים באזור נפרד במלון וכולם ישנים בחדרים בודדים. אנחנו פועלים על פי הפרוטוקולים של אופ"א והם פנטסטיים. הם גורמים לך להרגיש שאתה בטוח. אין לי דאגות בנוגע לשחקנים שלי".
הסקוטים בישראל
בנוגע להכנות לקראת המשחק עצמו: "הסתכלנו על הפועל באר שבע ויש להם שלושה-ארבעה שחקנים ממש טובים שיכולים לעשות לנו בעיות. הם קבוצה מסודרת. בכלל הם נמצאים ברמה אחרת מבחינה כלכלית ומבחינת השחקנים שהם מסוגלים לצרף, אבל זה לא אומר כלום במשחק בודד".
רובינסון הוסיף: "כמאמן זה אתגר טקטי ואתה צריך לחשוב איך להתמודד מול המאמן של היריבה. באופן אישי זה מרגיש כמו גמר גביע שני בתוך שבוע. הדבר היחיד שחסר הוא אוהדים ובלעדיהם המפעלים האירופיים לא נראים אותו הדבר."