האם אנחנו בדרך לטוויסט בעלילה? על פי דיווח היום (שני) בתקשורת האיטלקית, ליאל עבדה, שכבר היה בדרך לדינמו קייב, מבוקש ברומא.
את רומא מדריך פאולו פונסקה, מאמנו הראשון של מנור סולומון בשחטאר דונייצק ובסגל המורחב שלה נכלל ישראלי נוסף, סוף פודגוראנו. רומא מדורגת במקום השלישי בסרייה א' עם 30 נקודות אחרי 15 מחזורים, שבע נקודות פחות מהמוליכה מילאן.
2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
יגיע בסוף לליגה האיטלקית? עבדה
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, אתמול פורסם כי עסקת העברתו המתגבשת של עבדה בן ה-19 לדינמו קייב, שכבר הייתה קרובה לסיכום, נמצאת בספק גדול זאת בשל מספר סעיפים בחוזה עליהם טרם הגיעו הצדדים לעמק השווה. אחד מהם הוא סעיף משמעת לפיו אם הוא יאחר לאימונים או אסיפות, הוא צפוי לקבל קנסות גבוהים.
בנוסף, קיימת מחלוקת גם על תחת איזו סמכות שיפוטית יהיה החוזה, כאשר דינמו קייב דורשת שהוא יהיה כפוף לבית המשפט האזרחי באוקראינה, ולא כמו בחוזה רגיל בין מועדון לשחקן שהסמכות עליו נמצאת תחת מוסדות פיפ"א ואופ"א.
2 צפייה בגלריה
פונסקה
פונסקה
אימן את מנור סולומון בשחטאר וכעת ברומא. פונסקה
(צילום: EPA)
אבי לוזון, שמנהל את המו"מ, נשמע אתמול פחות מעודד לגבי הוצאתה לפועל של העסקה מול דינמו קייב, שאם וכאשר תסוכם תשלשל לקופת המועדון כחמישה מיליון אירו: "נכון לעכשיו עבדה הוא שחקן שלנו. במידה והסעיפים הספציפיים הללו לא ישונו בחוזה, המשא ומתן לא יתקדם מבחינת מכבי פ"ת".