קיליאן אמבאפה אמר לראשי פריז סן ז'רמן שהוא "רוצה לעזוב", כך נטען היום (ראשון) ב"סאנדיי טיימס" הבריטי. על פי הדיווח המפתיע, אמבאפה מעוניין לעבור קבוצה בסיום העונה הקרובה, בקיץ 2021, והיה רוצה לשחק בליגה הספרדית או בפרמייר-ליג.
עוד נטען כי הוא בחר להודיע על החלטתו כבר עכשיו כדי לתת לסן ז'רמן מספיק זמן כדי להרוויח עליו כמה שאפשר ובנוסף למצוא מחליף ראוי.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
מיצה את פריז? קיליאן אמבאפה
(צילום: AFP)
אמבאפה חתם בפ.ס.ז' בקיץ 2018 תמורת 180 מיליון אירו והפך לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה (אחרי ניימאר – 222 מיליון אירו, שנרכש שנה קודם לכן על ידי הפריזאים). הוא חתם על חוזה לחמש שנים ובינתיים הספיק לכבוש 77 שערים ב-102 הופעות.
ריאל מדריד וברצלונה כבר הביעו בעבר עניין לצרף את החלוץ בן ה-21 לסגל שלהם, אבל לפחות על פי דברים שאמר בינואר אחרון, הוא מכוון ליעד אחר לחלוטין: "מה שליברפול עושה פשוט מדהים. הם כמו מכונה, הם מצאו את הקצב שלהם ומשחקים לפיו. כשאתה צופה בהם, אתה חושב שהכל קל, אבל זה לא. הם בפוקוס כל הזמן, ומשחקים משחק כל שלושה ימים, ולא מפסיקים לנצח".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
כל אירופה מפנטזת. קיליאן אמבאפה
(צילום: MCT)
עוד לפני שחתם בפ.ס.ז', אמבאפה ויתר על הצעות ענק מריאל ומנצ'סטר סיטי – וכעת, לפחות על פי הדיווח, הגיעה השעה לבחון את הכיוונים הללו.