תפתחו יומנים: הקלאסיקו הראשון העונה בין ברצלונה לריאל מדריד ייערך בשבת הבאה (24.10) ב-17:00 שעון ישראל (16:00 שעון ספרד). נכון, מדובר בשעה מוקדמת יחסית, אבל המטרה של ההתאחדות הספרדית הייתה לבוא לקראת הצופים במזרח הרחוק ואסיה, אחד מהשווקים המרכזיים של הלה-ליגה.
שתי הקבוצות יגיעו לקרב הלוהט אחרי משחקן הראשון העונה בליגת האלופות. ביום שלישי הבא תפגוש ריאל מדריד את שחטאר דונייצק של מנור סולומון ואילו למחרת תתמודד ברצלונה מול פרנצווארוש ההונגרית.
1 צפייה בגלריה
ברצלונה נגד ריאל מדריד
ברצלונה נגד ריאל מדריד
מסי מול ראמוס בקלאסיקו הקודם. מה יקרה הפעם?
(צילום: AFP)
אחרי חמישה מחזורים מוליכה ריאל את הטבלה עם 10 נקודות ולה עוד משחק חסר. ברצלונה, לעומת זאת, קיימה עד כה שלושה משחקים ולה יש 7 נקודות. אגב, הקלאסיקו האחרון בין השניים היה ב-1 במרץ בסנטיאגו ברנבאו (0:2 לבלאנקוס) - המשחק האחרון במדריד עם קהל.
בינתיים, בטח עם פגרת הנבחרות, בעיתונים בספרד עסוקים בעיקר בספקולציות שונות ומשונות. "מארקה" מפרסם כי אם קיליאן אמבאפה לא יגיע לברנבאו בקיץ, ריאל תלך בכל הכוח על ארלינג הולאנד, הסקורר המדהים של בורוסיה דורטמונד שכבר סומן כ"אלטרנטיבה של זינדין זידאן".
הולאנד לריאל? הדיווח ב"מארקה"
בקטאלוניה ממשיכים גם הם להפריח שמות לאוויר וטוענים כי בינואר תצליח בארסה להשלים את עסקת העברתם של ממפיס דפאיי, אריק גרסיה וג'יני ווינאלדום. לשלושה חוזים עד יוני הקרוב, כך שליון, מנצ'סטר סיטי וליברפול ישמחו להרוויח עליהם כסף ולא לראות אותם עוזבים בחינם.
פורסם לראשונה: 05:50, 13.10.20