"יורגן קלופ צריך להתפטר, הוא מבצע חילופים נוראיים ומשלב שחקנים לא טובים מספיק". לא ייאמן, אבל בין אוהדי ליברפול יש כבר כאלה שדורשים מהמנג'ר ללכת הביתה למרות ההישגים האדירים אליהם הוביל את הקבוצה בשנים האחרונות.
ברשתות החברתיות העבירו ביקורת על הגרמני אחרי שהאדומים ספגו הפסד רביעי ברציפות בפרמייר ליג, 2:0 לאברטון בדרבי, דבר שלא קרה מאז 1923: "לא נגיע איתו לשום דבר, הוא צריך לתת לקני דלגליש לאמן עד סוף העונה". היה זה גם ההפסד הראשון ליריבה העירונית באנפילד מאז 1999. ב"דיילי מירור" נכתב: "אין לזה שום קשר לחוסר מזל".
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ מנסה לנחם את רוברטסון ואוריגי
(צילום: AP)
בעקבות המפלה נשרו האדומים למקום השישי. הם מרוחקים כעת 16 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי (קיימו גם משחק אחד יותר ממנה) וסיכוייהם לשמור על תואר האליפות בו זכו בעונה שעברה קלושים ביותר.
"התוצאה כואבת לי מאוד", הודה קלופ במסיבת העיתונאים. "ספגנו שערים שלא לצורך וזה היה חלק גדול מהמשחק הזה. לא התגוננו היטב ואיפשרנו להם להבקיע. בהתקפה לא יזמנו מספיק ולא ניצלנו את הטעויות שלהם".
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
"או שאנחנו טועים או שקורים דברים מוזרים". קלופ
(צילום: AP)
על ארבעת ההפסדים אמר קלופ: "לא כולם היו אותו הדבר. מול לסטר למשל שלטנו במגרש. ברגעים המכריעים אנחנו עושים טעויות או שקורים דברים מוזרים. אנחנו חייבים להיות רגועים יותר והחלטיים. אין שום קשר לאליפות בה זכינו בעונה שעברה ולשחקנים יש עדיין תשוקה".
כוכב העבר של ליברפול, גראהם סונס, העביר ביקורת: "היא נראית כמו צל של קבוצה, לא ראיתי שחקנים שיכולים לשחק. בשלוש השנים האחרונות חששו מהם, אבל עכשיו ליברפול נראית פגיעה וכולם רוצים לשחק נגדה, אני פגוע מזה כאוהד שלהם".
3 צפייה בגלריה
שער ה"דיילי מייל"
שער ה"דיילי מייל"
"הכי גרוע ב-100 שנה". שער ה"דיילי מייל"
(צילום מסך)
ואם כל זה לא מספיק, לרשימת הפציעות הארוכה של ליברפול נוסף אתמול גם ג'ורדן הנדרסון. הקשר נאלץ לעזוב את המגרש בעקבות כאבים במפשעה והוחלף על ידי נאט פיליפס. קלופ: "זה לא נראה טוב, אף אחד בצוות הרפואי לא הגיב בחיוב. נחכה שהוא יעבור בדיקה ונקווה לטוב".
במהלך המשחק היה קלופ מעורב בעימות עם עוזר המאמן של אברטון, דאנקן פרגוסון, אחרי שליברפול דרשה פנדל מהשופט. "למה אתה צוחק"? זעם הגרמני בזמן שקפטן אברטון סיימוס קולמן מיהר למקום על מנת להרגיע את העניינים. הסקוטי הוביל לאחר מכן את החגיגות של המנצחת בחדר ההלבשה.
מנג'ר אברטון, קרלו אנצ'לוטי, השלים ניצחון על ליברפול בקריירה עם חמישה מועדונים שונים - מילאן, צ'לסי, ריאל מדריד, נאפולי ואברטון. "אני מאוד מרוצה, הניצחון הזה הוכיח שאנחנו מסוגלים להתחרות", הגיב האיטלקי. "אין לנו את האיכות שיש לליברפול, אבל הראנו רוח קבוצתית והאמונה שלנו גוברת".