מילאן התגברה על חסרונם של מספר שחקני מפתח, ביניהם זלאטן איברהימוביץ' ואנטה רביץ', וניצחה הערב (ראשון) 0:2 את ורונה בחוץ במחזור ה-26 בליגה האיטלקית. הפער מאינטר הראשונה צומק זמנית לשלוש נקודות.
ראדה קרוניץ' העלה את הרוסונרי ליתרון (27) עם בעיטה חופשית נהדרת, המגן הפורטוגלי דיוגו דאלוט הכפיל (50) לאחר ההפסקה וסגר את הסיפור.
2 צפייה בגלריה
דיוגו דאלוט חוגג
דיוגו דאלוט חוגג
דיוגו דאלוט חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
רומא לא נותנת למוליכות לברוח והיום ניצחה 0:1 את גנואה וטיפסה לפחות זמנית למקום הרביעי, שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. הקבוצה של פאולו פונסקה רחוקה רק שתי נקודות (ומשחק עודף) מיובנטוס שבמקום השלישי ודילגה מעל אטאלנטה שתפגוש מחר את אינטר הלוהטת.
כובש השער היחיד במשחק היה ג'יאנלוקה מנצ'יני שנגח פנימה, מבישול של לורנצו פלגריני בדקה ה-24. המארחת לא הייתה רחוקה משער נוסף, אבל הגול של בורחה מיוראל נפסל בשל נבדל.
2 צפייה בגלריה
רומא
רומא
רומא חוגגת
(צילום: AP)
במשחק דרמטי ומשוגע, פיורנטינה ופארמה סיימו ב-3:3. לוקאס מרטינז כבש ראשון (28) לפיורנטינה, אבל יוראי קוצקה השווה בפנדל (32). ניקולה מילנקוביץ' (42) החזיר את היתרון למארחת, אך יסמין קורטיץ' (72) ו-ולנטין ומיכאילה (90) ביצעו מהפך דרמטי לפארמה.
נגמר? ממש לא. מאמן פארמה רוברטו ד'אברסה הורחק בדקה ה-93 וכעבר דקה אחד משחקניו, סימונה לאקופוני, כבש לשער הלא נכון והשווה ל-3:3, לצערו.
במשחק נוסף, קרוטונה ניצחה 2:4 את טורינו. בהמשך הערב: סמפדוריה - קליארי (19:00), נאפולי - בולוניה (21:45).
פורסם לראשונה: 16:35, 07.03.21