יובנטוס ניצלה אמש (מוצ"ש) מהפסד לאטאלנטה ומי ששוב היה שם בשבילה הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי כבש פעמיים מהנקודה הלבנה, כולל בדקה ה-90, כדי לקבוע 2:2 ולהגדיל את הפער מלאציו ל-8 נקודות.
"שיחקנו נגד אחת הקבוצות עם הכושר הכי טוב באירופה", התגונן מאוריציו סארי בסיום. "הם אגרסיביים ומאורגנים. קשה מאוד לשחק נגד אטאלנטה. הם היו הרבה יותר חדים מאיתנו במחצית הראשונה, אבל בשנייה חזרנו לעצמנו".
2 צפייה בגלריה
 סארי
 סארי
סארי. משחק קשה
(צילום: AP)
"זה היה משחק קשה עבור שחקני ההתקפה שלנו. פחות לרונאלדו ויותר לפאולו דיבאלה", הוסיף המאמן. "כשגונסאלו היגוואין נכנס הוא עזר לפתוח את המשחק".
לאונרדו בונוצ'י התייחס למרוץ האליפות: "צריך להסתכל על השורה התחתונה והיא שצברנו עוד נקודה בדרך לתואר. מדובר בתוצאה חשובה שהורידה מאיתנו לחץ".
בצד השני היו כמובן הרבה פחות מרוצים ומי שביקר את השיפוט היה מאמן אטאלנטה, ג'אן פיירו גספריני, שאמר: "רק באיטליה שורקים פנדל על דברים כאלה. מה אנחנו אמורים לעשות, לקטוע לעצמנו את הידיים!? חייבים לשנות את הפרשנות, כי זה פשוט לא קורה בשאר העולם".
2 צפייה בגלריה
ג'אן פיירו גספריני
ג'אן פיירו גספריני
ג'אן פיירו גספריני לא מאמין למה שהוא ראה
(צילום: EPA)
"מבחינתו העפלה לליגת האלופות עונה שנייה ברציפות, הייתה המטרה המרכזית. ברגע שהשגנו אותה זה פחות משנה אם נהיה במקום השני או השלישי ומדובר יותר בעניין של יוקרה".