באיירן מינכן הייתה אמורה לזכות היום (שבת) באליפות תשיעית ברציפות ו-31 בסך הכל – היא רק הייתה צריכה לנצח את מיינץ מהתחתית. על הנייר זה היה נשמע פשוט, אבל איכשהו המארחת הפתיעה עם 1:2 קל במיוחד על האימפריה הבווארית ודחתה את החגיגות שלה.
מיינץ נלחמת על חייה בליגה, ולא חלמה שהיא תשיג דווקא מול באיירן ניצחון, בטח לא כזה. ג'ונתן בורקארדט הבקיע כבר בדקה השלישית, רובין קווייסון (37) הכפיל עוד במחצית הראשונה – והתוצאה הזו נשמרה עד לדקה ה-94.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
גם הוא לא מבין מה קרה היום. רוברט לבנדובסקי
(צילום: AFP)
האנזי פליק קיבל חזרה את רוברט לבנדובסקי, ששב מהפציעה שגרמה לו להחמיץ בין היתר את רבעי גמר ליגת האלופות, ועמוק בתוך תוספת הזמן הוא קיבל מתנה מההגנה של המארחת וכבש את ה-36 שלו העונה בליגה.
אבל חוץ מהשער המקרי הזה באיירן פשוט לא הצליחה להגיע למצבים. היא החזיקה המון בכדור (65 אחוז) ובעטה 15 פעמים לעבר שער היריבה, אך לא באמת התקרבה לכיבוש. הנתון המדהים הוא שבארבעת משחקיה הקודמים מול מיינץ, האורחת כבשה 20 שערים, אך הפעם שום דבר לא עבד.
2 צפייה בגלריה
שחקני מיינץ חוגגים
שחקני מיינץ חוגגים
ניצחון קל במיוחד. שחקני מיינץ חוגגים
(צילום: רויטרס)
באיירן עדיין יכולה לזכות באליפות גם בלי לשחק - אם במקרה לייפציג תפסיד מחר בביתה לשטוטגרט. לא סביר, נכון, אבל גם ההפסד היום היה מאוד לא סביר.
דורטמונד חזרה למאבק על הכרטיס לליגת האלופות אחרי שהשיגה 2:0 בחוץ מול וולפסבורג, השלישית בטבלה. ארלינג הולאנד (12 ו-68) כבש את שני השערים, ג'ו בלינגהאם (59) הורחק בתווך.
איינטרכט פרנקפורט איבדה נקודות חשובות במאבק על מקום בליגת האלופות כשהפסידה 3:1 במגרשה של באייר לברקוזן. לאון ביילי (70), לוקאס אלאריו (80) וקרם דמירביי (91) הבקיעו למארחת. אנדרה סילבה צימק (90).
אוניון ברלין גברה 1:3 על ורדר ברמן הודות לשלושער של החלוץ הפיני ג'ואל פויאנפאלו. פרייבורג והופנהיים סיימו ב-1:1, מונס דאבור ישב על הספסל לאורך כל המשחק.