אם היה מי מישהו שהאמין שארסנל מסוגלת להוציא נקודות אתמול (רביעי) באצטדיון איתיחאד מול מנצ'סטר סיטי - אז בפועל היא אפילו לא נתנה פייט ראוי. אחת הסיבות המרכזיות הייתה ה"תצוגה" של דויד לואיז, כוכב ה-0:3 של סיטי. וכן, הוא שחקן של התותחנים.
הבלם הברזילאי של האורחת פתח את הערב על הספסל, אך בדקה ה-24 הוזעק לדשא, כשפאבלו מארי נפצע (עוד לפניו גם גראניט ג'אקה הוצא על אלונקה) ואם לנסח את זה בעדינות - הפגין יכולת יחלשה מאוד. רגע לפני הירידה להפסקה הוא פיספס כדור פשוט, ופחות או יותר בישל לראחים סטרלינג את הראשון של הסיטיזנס. בפתיחת המחצית השנייה הוא הכשיל את ריאד מחרז ברחבה, סידר לסיטי פנדל וגם הורחק באדום.
2 צפייה בגלריה
דויד לואיז
דויד לואיז
הופעת רפאים. לואיז
(צילום: רויטרס)
האוהדים ברשת כמובן הטיחו בו ביקורת ("הוא לא צריך לשחק יותר עבור המועדון הזה", "מה זו היכולת הזו?"), אבל לא רק. גם פרשן "סקיי ספורטס" וכוכב העבר של ליברפול, ג'יימי קראגר, ביקר בצורה חריפה את לואיז.
כשנשאל קראגר בשידור האם אפשר לסלוח לבלם, הוא ענה: "לא ממש. זה קורה בתכיפות גדולה במהלך העונה. חוסר ריכוז. אולי הוא חשב שיהיה קל להיכנס למגרש. זו לא הפתעה שהוא פתח על הספסל. אין לו עתיד במועדון בעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
אנתוני טיילור מראה לדויד לואיז כרטיס אדום
אנתוני טיילור מראה לדויד לואיז כרטיס אדום
אנתוני טיילור מראה לדויד לואיז את הכרטיס אדום
(צילום: getty images)
לואיז עצמו לקח אחריות על "הופעת הרפאים" שלו, כפי שנכתב בתקשורת האנגלית. "זו אשמתי", סיפר. "הקבוצה שיחקה טוב, גם ב-10 שחקנים. המאמן והשחקנים היו מדהימים. לכן זו אשמתי. אני רוצה להמשיך כאן".
ומה היה למנג'ר התותחנים, מיקל ארטטה, להגיד על לואיז? "הוא ישר ואמיתי מאוד. דעתי על דויד לואיז לא השתנתה, גם לא אחרי ההופעה הקשה שהייתה לו".