שחקנה של צ'לסי, קאלום הדסון-אודוי בן ה-19, נעצר אחרי שאישה שבילתה בביתו התקשרה להתלונן כי אינה מרגישה בטוב ובהמשך נשלחה באמבולנס לאשפוז בבית החולים. לאחר מכן, דווח באנגליה כי השחקן חשוד כי אנס אותה.
"שוטרים ואמבולנס נקראו לזירה בשעה 3:53 לפנות בוקר ביום ראשון האחרון אחרי שאישה דיווחה כי אינה מרגישה בטוב", אמר דובר משטרת מטרופולין. בהמשך חזרו השוטרים בפעם השנייה לדירתו של הדסון-אודוי ואספו ראיות. החקירה עדיין נמשכת.
1 צפייה בגלריה
קפה אריסבלגה
קפה אריסבלגה
הדסון-אודוי (מימין)
(צילום: רויטרס)
ב"סאן" טוענים כי שחקן צ'לסי הכיר את הצעירה ברשת, הזמין אותה לביתו ואף שלח אליה רכב שיאסוף אותה. עוד נכתב כי הדסון-אודוי ביקש מהאישה להגיע לביתו כשהיא לבושה אך ורק בבגדי הלבשה תחתונה. שכנים של השחקן אמרו כי האישה הגיעה בסופו של דבר בביגוד מאוד יוקרתי כשהיא מחזיקה בידה תיק של לואי ויטון.
כזכור, הדסון-אודוי היה מהשחקנים הראשונים בפרמייר-ליג שנדבקו בקורונה בחודש מרץ, אבל הוא החלים והיה אמור להצטרף לאימוני הקבוצה בסוף השבוע.
מעצרו של השחקן מצטרף ללא מעט סקנדלים שהיו בתקופה האחרונה באנגליה בצל משבר הקורונה. רק אתמול פורסם וידאו של אלכסנדר לקאזט מארסנל כשהוא שואף גז צחוק ומתמסטל בביתו, קייל ווקר ממנצ'סטר סיטי נתפס כשהוא עורך מסיבת סקס בביתו במהלך הסגר, קפטן אסטון וילה, ג'ק גרליש, נקנס אחרי שביקר חבר שלו למרות שהיה אמור להיות בהסגר, ושחקן וולבס, מורגן גיבס-ווייט, נכח במסיבה לצד כוכבי ריאליטי.
פורסם לראשונה: 07:29, 18.05.20