גם בגיל 34 - לואיס סוארס לא עוצר. אתמול (שני) כבש החלוץ הבלתי נגמר צמד ב-2:2 של אתלטיקו מדריד מול סלטה ויגו. הקולצ'ונרוס אמנם נעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים, אבל עדיין בפסגת הליגה הספרדית בפער של שמונה נקודות מהשנייה ברצלונה.
הצמד העלה את מאזנו של סוארס ל-16 שערי ליגה ב-17 משחקים. החלוץ האורגוואי הפך לשחקן המהיר ביותר במילניום הנוכחי שמגיע לכמות הזו ב-17 המחזורים הראשונים של העונה. השיא הקודם היה שייך ללא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 15 שערים ב-17 משחקים בעונת 2009/10 במדי ריאל מדריד.
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
בכושר אדיר. סוארס
(צילום: EPA)
"היכולת שלו מדברת במקומו", החמיא לסוארס בסיום מאמנו באתלטיקו, דייגו סימאונה. "מגיעים לו כל השבחים. יש לו חוש לשערים והוא שחקן חשוב בסגל שלנו. נעשה הכל כדי שהוא יעזור לנו לצמוח עוד יותר כקבוצה".
סוארס הפך פיגור מוקדם של סלטה, אבל פקונדו פריירה קבע חלוקות נקודות עם שער דרמטי בדקה ה-89. "למען האמת, אני יוצא מהמשחק בתחושה טובה", הוסיף סימאונה. "שיחקנו טוב במחצית השנייה ולקחתי לעצמי דברים טובים מהמשחק".
2 צפייה בגלריה
סוארס ואספאס
סוארס ואספאס
"התיקו היה הוגן". סוארס ואספאס נפרדים כידידים
(צילום: רויטרס)
"הנקודה שלקחנו היא הוגנת", המשיך סימאונה. "אנחנו לא היינו צריכים לספוג את השער הראשון והם לא את השוויון שלנו". המאמן דיבר גם על מכת הקורונה שפקדה את הקבוצה: "יש הרבה קשיים, לא היה פשוט להתכונן למשחק. רק שזה לא קורה רק אצלנו, אלא בכל הליגה".
ואם זה לא הספיק, אתלטיקו צפויה לארח בעוד קצת יותר משבועיים את צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות מחוץ לביתה. ספרד סגרה את שעריה בפני נוסעים המגיעים מהממלכה הבריטית ועל פי דיווחים שונים, הקבוצה של סימאונה תארח את הבלוז בבוקרשט. סגירת שערי ספרד בפני הבריטים אמנם תקפה עד ה-16 בחודש, אך על פי הדיווחים צפויה להתארך מעבר לאותו מועד.