מיד לאחר ההדחה של נבחרת צרפת מהיורו, החלו לצוף לא מעט לכלוכים מהמחנה של אלופת העולם, וסכסוכים בין מספר שחקנים בסגל של דידייה דשאן.
בימים האחרונים שני שחקנים מהסגל, אנטואן גריזמן עוסמאן דמבלה, הסתבכו בבעיה אחרת, שדווקא לא הייתה בזמן שהם היו בנבחרת. בסרטון שהפך לוויראלי השבוע נראים השניים בזמן מחנה האימונים של ברצלונה ביפן כשהם לועגים למספר אנשי צוות במלון בו שהו והואשמו בגזענות.
1 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה
אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה
הסתבכו והתנצלו. אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה
(צילום: AP)
"כל הפרצופים המלוכלכים... הכל כדי לשחק פרו אבולושן סוקר, אחי...", נשמע אומר דמבלה והגיב לכך שכמה מהם לא הצליחו להפעיל את המשחק בו שיחקו. גריזמן נראה משועשע מדבריו של חברו, שהמשיך: "או, לעזאזל עם השפה הזו! אתם מתקדמים או שאתם לא מתקדמים פה במדינה שלכם?"
גריזמן הגיב לכך בלעג: "צ'ינג צ'ונג".
היום (שני) אחר הצהריים השניים כבר העלו פוסטים בהם הם התנצלו על הסרטון. "שלום לכולם. בימים האחרונים סרטון מ-2019 מסתובב ברשתות החברתיות", כתב דמבלה. "זה קרה ביפן. זה יכול היה לקרות בכל מקום בעולם. וגם אז הייתי משתמש באותה שפה. לא כיוונתי לשום גזע או קהילה. לפעמים אני אומר כאלו דברים בצורה פרטים, עם החברים שלי, לא משנה מה המקור שלהם. הסרטון הזה הפך עכשיו לציבורי... אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה".
גריזמן: "תמיד נלחמתי נגד כל גילוי של אפליה. בימים האחרונים אנשים מסוימים רוצים להציג אותי כאיש שאני לא. אני מסרב לקבל את ההאשמות האלו נגדי ואני מתנצל אם פגעתי במישהו מחבריי היפנים".