תאמינו או לא, אבל ליברפול סוף כל סוף ניצחה משחק ליגה. היא עשתה זאת הערב (ראשון) מול האחרונה בטבלה שפילד יונייטד, עם 0:2 חלק בחוץ. זה היה הניצחון הראשון של האלופה היוצאת אחרי ארבעה הפסדים ברציפות בפרמייר-ליג, ואפשר להבין את החגיגות הגדולות אחרי השערים שהיא כבשה.
במחצית הראשונה משהו עוד חרק והשחקנים של יורגן קלופ לא מצאו את השער של היריבה, אבל קרטיס ג'ונס (48) פרץ את הסכר והעלה את האורחת ליתרון מוצדק. רוברטו פירמינו (64) קבע את התוצאה הסופית, בשער שלאחר בדיקה נוספת שונה לעצמי וניתן לקין בראיין.
5 צפייה בגלריה
רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו
ניצחון ששבר רצף שלילי היסטורי. רוברטו פירמינו בטירוף
(צילום: getty images)
5 צפייה בגלריה
רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו
(צילום: AP)
זה היה השער ה-7,000 של ליברפול בליגה הראשונה באנגליה - לא שמישהו יזכור את זה, אבל אין ספק שלחגוג את ציון הדרך הזה עם שער עצמי זה לא תענוג גדול. ועדיין, שער זה שער. הניצחון הזה העלה את המרסיסיידרס ל-43 נקודות, שתי נקודות פחות מהרביעית בטבלה ווסטהאם (ו-19 פחות ממנצ'סטר סיטי, אבל על זה אף אחד לא באמת מדבר).
גארת' בייל הזכיר הערב נשכחות כשכיכב עם צמד ובישול ב-0:4 המשכנע של טוטנהאם על ברנלי. זה היה השער השלישי של הוולשי בליגה והשביעי בכל המסגרות. התרנגולים התאוששו משני הפסדי ליגה וטיפסו למקום השמיני.
ההצגה של בייל החלה כבר בדקה השנייה עם שער יתרון מבישול של סון יונג-מין, והמשיך עם בישול של הוולשי להארי קיין (השער ה-14 העונה בליגה). לוקאס מורה הבקיע את השלישי בדקה ה-31, ובייל השלים צמד עם בישול נוסף של יונג-מין, השמיני שלו.
5 צפייה בגלריה
גארת' בייל חוגג
גארת' בייל חוגג
גארת' בייל חוגג כמו פעם
(צילום: AP)
ארסנל המשיכה אחר הצהריים את המומנטום מההעפלה שלה לשמינית גמר הליגה האירופית בשבוע שעבר, וניצחה בחוץ 1:3 את לסטר. התותחנים, שלא משחקים טוב העונה בפרמייר-ליג, יקוו ששלוש הנקודות הללו יובילו אותה לריצה במאני טיים של העונה כדי שיוכלו להשיג כרטיס לאירופה.
דווקא לסטר שיחקה טוב יותר בפתיחה ועלתה ליתרון משער של יורי טילמנס הבלגי (6). עבור טילמנס היה זה שער ליגה שישי העונה, בדיוק הכמות שהייתה לו יחד בשתי העונות הראשונות שלו בלסטר.
5 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
(צילום: AP)
בישול נהדר מכדור חופשי של וויליאן לראש של דויד לואיז קבע שוויון בדקה ה-39, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה אלכסנדר לקאזט דאג להפוך את התוצאה בפנדל מדויק אחרי נגיעת יד ברחבה.
וויליאן השלים צמד בישולים בדקה ה-52, כשהניח כדור על הרגל של ניקולס פפה, שדחק מהקו פנימה. לסטר מבחינתה רושמת הפסד כואב, שממשיך את ההדחה שלה מהליגה האירופית על ידי סלאביה פראג.
5 צפייה בגלריה
אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט
לקאזט. שער ליגה תשיעי העונה
(צילום: EPA)
במשחק נוסף סיימו קריסטל פאלאס ופולהאם בתיקו 0:0 מאכזב. האורחת מדורגת מתחת לקו האדום.
פורסם לראשונה: 15:57, 28.02.21