ארבעה ימים לפני המפגש של נבחרת ישראל מול דנמרק בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל, ערן זהבי לא הצליח לכבוש וקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן איכזבה עם הפסד 2:0 לאלקמאר בחוץ במחזור ה-27 בליגה ההולנדית. הישראלי הוחלף בדקה ה-87.
פ.ס.וו רחוקה כעת שמונה נקודות מאיאקס (תפגוש את דן האג ב-21:00), בדיוק כמו אלקמאר, כאשר לאלופה יש שני משחקים חסרים. ניצחון של איאקס הערב ואפשר לקרר את השמפניות. המשחק עצמו היה שקול ופ.ס.וו הגיעה ליותר הזדמנויות, אך אלקמאר הייתה יעילה יותר: יספר קרלסון כבש ארבע דקות מהפתיחה ובישל לטאון קומפיינרס במחצית השנייה.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
יספר קרלסון מול ג'ורדן טזה
יספר קרלסון מול ג'ורדן טזה
יספר קרלסון מול ג'ורדן טזה
(צילום: גטי אימג'ס)
במשחק נוסף, אלי דסה פתח בהרכב ושיחק 90 דקות ב-0:0 המאכזב של ויטסה מול ווילם II מהתחתית. ויטסה רביעית עם 52 נקודות, שלוש פחות מפ.ס.וו ואלקמאר.

מהלך המשחק

דקה 4': שער! 0:1 לאלקמאר. מבצע קבוצתי נהדר שהסתיים עם שער של יספר קרלסון. השופט בדק ב-VAR אם היה נבדל והחליט לאשר את השער.
26': דומפריס מצא את הרשת, אך לאחר הסתכלות ב-VAR נקבע שהיה נבדל והוא נפסל.
45+1': מאלן עבר שני שחקני הגנה ושיחרר בעיטה, ביזו סיפק הצלה גדולה.
3 צפייה בגלריה
יספר קרלסון כובש
יספר קרלסון כובש
יספר קרלסון כובש
(צילום: גטי אימג'ס)
68': שער! 0:2 לאלקמאר. שיתוף פעולה בין קרלסון לקומפיינרס נגמר עם כיבוש של האחרון.

הרכבים

אלקמאר: מרקו ביזו; יונאס סוונסון, טימו לצחרט, ברונו מרטינס אינדי, אוון וינדל; פרדריק מידסחו, אלברט גודמונדסון (דני דה וויט, 66), טאון קומפיינרס; קלווין סטנחס, מירון בואדו, יספר קרלסון.
איינדהובן: איבון אמבוגו; דנזל דאמפריס, ג'ורדן טזה, ניק וירחבר, פיליפ מקס; קודי גקפו (יורבה ורטסן, 46), פבלו רוסריו (נוני מדואקה, 69), איברהים סנגארה, מריו גצה; ערן זהבי (מוחמד אחתארי, 87), דוניל מאלן.
פורסם לראשונה: 15:20, 21.03.21