מנצ'סטר סיטי תעלה מחר (שבת, 22:00) למפגש מול ליון ברבע גמר ליגת האלופות בידיעה שניצחון יסדר לה מקום בחצי, לראשונה מאז שפפ גווארדיולה מונה למאמן הקבוצה בקיץ 2016. המאמן הספרדי, שהיה רגיל להצלחות גדולות במפעל עם ברצלונה, לא הצליח לעשות זאת בבאיירן מינכן וגם לא עם הסיטיזנס, כאשר הישג השיא שלו עם הקבוצה האנגלית היה העפלה לרבע הגמר (שלוש פעמים ברציפות).
זו אחת הסיבות שחלק מהפרשנים באנגליה חושבים שהתקופה שלו בסיטי מבחינת תוצאות בליגת האלופות מאכזבת מאוד, בטח ששנה לפני הגעתו, סגנית אלופת אנגליה העפילה לחצי הגמר תחת מנואל פלגריני.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
גווארדיולה. מחפש חצי גמר
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
פרדיננד. ידוע כפרשן ביקורתי מאוד
פרדיננד. ידוע כפרשן ביקורתי מאוד
פרדיננד. ידוע כפרשן ביקורתי מאוד
(צילום: getty images)
"הוא הוחתם על ידי הבעלים במיוחד כדי לזכות בליגת האלופות, בין אם הוא אוהב את זה או לא", אומר שחקן העבר ריו פרדיננד, שעובד היום כפרשן בטלוויזיה הבריטית. "סיטי זכתה בפרמייר-ליג עוד לפני שפפ הגיע, אז הוא בינתיים לא הגיע להישגים אחרים מהמנג'רים שעבדו לפניו במועדון".
עוד אמר פרדיננד: "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה על זה ששופטים אותו בצורה לא נכונה, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. אני לא אומר שהוא יהיה מנג'ר לא מוצלח אם הוא לא יזכה בליגת האלופות, אבל הוא לא ישיג את המטרה שבשבילה הביאו אותו".
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
אגוארו. לא ישחק מחר
(צילום: EPA)
גווארדיולה קיבל בשורה קשה לקראת המפגש מול ליון כאשר החלוץ הבכיר שלו, סרחיו אגוארו, לא יהיה כשיר גם למשחק הזה בעקבות ניתוח שעבר בברך בחודש יוני. "הוא עדיין בברצלונה", סיפר פפ במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "לדעתי הוא היה צריך להגיע לליסבון ולעבור מבחן כשירות, אבל הוא עדיין מחלים בספרד מהפציעה".