מרוץ האליפות בספרד כבר לא תלוי ברגליים של ברצלונה, שמפגרת בארבע נקודות אחרי ריאל מדריד. מחר (ראשון, 23:00) היא תתארח אצל ויאריאל, במסגרת המחזור ה-34, בידיעה כי מעידה נוספת עשויה לסגור כמעט סופית את חלומות התואר מבחינתה.
ועדיין, עיקר מסיבת העיתונאים היום (שבת) עסקה לא במעמדו המעורער של המאמן קיקה סטיין, אלא בדיווחים האחרונים לפיהם לאו מסי סירב להארכת חוזהו ועשוי לעזוב בקיץ את הקאמפ נואו. "מסי? לא שמעתי ממנו שום דבר. הכל ספקולציות", טען סטיין. "מבחינתי הוא משחק טוב, וכל מה שמסביב זה השערות".
2 צפייה בגלריה
סטיין ומסי
סטיין ומסי
"לא שמעתי כלום". סטיין ומסי
(צילום: רויטרס)
יחד עם זאת, בתקשורת בספרד דווח שמסי ייפרד מהמועדון בתום חוזהו הנוכחי (מסתיים ב-2021) ולא יאריך אותו אם הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו ימשיך בתפקידו. בעיתון "אס" דווח שבין הנשיא למסי שוררת מתיחות גדולה בשל שורה של מקרים שהתרחשו השנה, כמו פיטוריו של המאמן הקודם ארנסטו ואלוורדה ופרשת הקיצוץ במשכורות השחקנים בימי הקורונה.
על אנטואן גריזמן, שבעיקר עולה לאחרונה מהספסל ונראה שהוא בדרך החוצה מהמועדון, אמר סטיין: "הוא מקצוען ומבין את הסיטואציה. כל זה לא ישפיע עליו כשהוא יצטרך לשחק שוב. הוא אדם חיובי ומחויב אלינו ב-100 אחוז".
2 צפייה בגלריה
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
ברתומאו. מסי מעדיף שהוא יילך הביתה
(צילום: AP)
סטיין נשאל גם על השיפוט והטענות מצד אנשי הקבוצה כי ריאל זוכה ליותר אהדה אצל הלובשים שחור. "עכשיו אני בברצלונה ויש דברים שמושכים את תשומת ליבי", הודה סטיין. "בכל מקרה, אני לא אומר את דעתי כי זה עשוי להיראות לא אובייקטיבי". על סיכויי הקבוצה לזכות באליפות, אמר: "אין לנו יתרון, אבל אנחנו עדיין בחיים. נצטרך לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו עד הסוף".