מנצ'סטר יונייטד ואינטר העפילו הערב (רביעי) לרבע גמר הליגה האירופית והצטרפו לשחטאר דונצייק וקופנהאגן שעשו זאת מוקדם יותר. החבורה של אולה גונאר סולשיאר רשמה 1:2 ביתי מול לאסק לינץ (1:7 בסיכום) ואילו האיטלקים ניצחו 0:2 את חטאפה במשחק שהתקיים בגרמניה.
השדים האדומים סגרו את הסיפור כבר במשחק הראשון באוסטריה, שנערך אי שם באמצע חודש מרץ (0:5 מרשים) ועלו רגועים ובהרכב משני לגומלין באולד טראפורד. פיליפ וייזינגר אמנם העלה את האורחת ליתרון עם פצצה לחיבורים של סרחיו רומרו (55), אבל היתרון החזיק שתי דקות בלבד, לפני שג'סי לינגארד השווה בתום מתפרצת של יונייטד. אחרי שלא כבש במשך עונה שלמה, החלוץ עם שער שני ברציפות. אנתוני מרסיאל הכפיל לקראת הסיום (88), כאשר חואן מאטה בישל פעמיים.
2 צפייה בגלריה
ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד חוגג
(צילום: AP)
גם אינטר כאמור ברבע הגמר לאחר 0:2 על הספרדים. מכיוון שלא שוחק משחק ראשון, המפגש התקיים באצטדיונה של שאלקה בגלזנקירשן, שנבחר כיעד נייטרלי.
רומלו לוקאקו הצליח להשתלט על מסירה ארוכה של אלסנדרו באסטוני והעלה את הנראזורי ל-0:1 (33). חורחה מולינה פספס הזדמנות גדולה להשוות בפנדל, אחרי התערבות ה-VAR, אבל הוא בעט החוצה ברשלנות (75). כריסטיאן אריקסן סגר את הסיפור בתום מבצע קבוצתי (83).
2 צפייה בגלריה
אינטר
אינטר
רומלו לוקאקו באווירת ט"ו באב
(צילום: AP)
מחר יושלם סופית שלב שמינית הגמר. ריינג'ס - לברקוזן; רומא - סביליה; באזל - פרנקפורט; וולבס - אולימפיאקוס. משחקי רבע הגמר יתקיימו ביום שני והשלישי הקרובים וייערכו בשיטה של משחק אחד בלבד.