האם יש כאן תקדים? נאפולי החליטה הערב (ראשון) שלא להופיע למשחק מול יובנטוס בסרייה א', והשאירה את שחקני היריבה המומים באצטדיון הביתי שלהם.
נאפולי הודיעה לאחרונה על שני שחקנים שלה שנדבקו בקורונה, אך יובנטוס לא הסכימה לדחות את ההתמודדות ובעקבות כך גם ההתאחדות האיטלקית. המצב הוא עוד יותר הזוי, שכן רשויות הבריאות בנאפולי לא איפשרו לקבוצה לטוס למשחק מול יובנטוס, והיא הייתה צריכה למצוא דרך אחרת להגיע. מה שלא קרה בסוף.
5 צפייה בגלריה
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
תקדים באיטליה?
(צילום: AP)
מכיוון שהנאפולטינים לא הגיעו, הם יספגו הפסד טכני 3:0. השופט חיכה עד השעה 22:30 כדי ל"שרוק" סופית לסיומו.

הצגה נוספת של אטאלנטה

איזה כיף שקבוצה כמו אטאלנטה קיימת. החבורה של ג'אן פיירו גספריני התעללה אחר הצהריים (ראשון) בקליארי במסגרת המחזור השלישי בסרייה א' - וניצחה 2:5. כמות השערים שכבשה אטאלנטה לא מקרית, בשני המחזורים הראשונים היא הבקיעה שתי רביעיות.
לואיס מוריאל כבש את הראשון של המקומיים כבר בדקה השביעית אחרי בישול של חוסה פלומינו. דייגו גודין בנגיחה אופיינית ושער בכורה, איזן את התוצאה ל-1:1.
5 צפייה בגלריה
סם לאמרס
סם לאמרס
סם לאמרס
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
ג'אן פיירו גספריני
ג'אן פיירו גספריני
ג'אן פיירו גספריני
(צילום: gettyimages)
חמש דקות בלבד עברו ופאפו גומס הנהדר בעט בעיטה גאונית לפינה כדי להשיב את היתרון לאטאלנטה. מריו פשאליץ' עשה את זה 1:3 בדקה ה-37 ודובאן ספאטה הבקיע את הרביעי של המארחת עוד לפני ההפסקה (42). במחצית השנייה ז'ואאו פדרו צימק ל-4:2 (52), ואת תוצאת הסיום קבע הרכש מפ.ס.וו, אותו שחקן שערן זהבי החליף, סם לאמרס (81).
לאציו ואינטר סיימו ב-1:1 אחרי משחק סוער עם שתי הרחקות. לאוטרו מרטינס העלה את הנראזורי ליתרון בדקה ה-30. החלוץ הסתובב ברחבה ובעט בעיטה חזקה פנימה. סרגיי מילנקוביץ' סאביץ' הסרבי השווה בנגיחה (55).
5 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה, ארתורו וידאל
צ'ירו אימובילה, ארתורו וידאל
צ'ירו אימובילה, ארתורו וידאל
(צילום: EPA)
מה שקרה בהמשך יכול לזכות את השחקנים בתפקיד ראשי בהופעה בקאמרי. בדקה ה-70 ארתורו וידאל גלש לרגלו של צ'ירו אימובילה שהתפתל מכאבים. הקשר ניסה לבדוק מה קורה עם האיטלקי, ששלח את היד לאיזור הפנים של וידאל, אך לא פגע בו. לצ'יליאני זה הספיק והוא נפל. השופט קנה את ההצגה והרחיק את אימובילה. שלוש דקות לסיום היה זה תורו של פטריק לבצע הצגה, אחרי שסטפנו סנסי נתן לו מכה קלה בזמן הוצאת כדור חוץ. השופט שלף לו אדום.
פארמה ניצחה 0:1 את ורונה משער שהובקע כבר בדקה הראשונה על ידי יסמין קורטיץ'. במשחק נוסף ניצחה בנוונטו את בולוניה 0:1 משער של ג'אנלוקה לפאדולה. מילאן המשיכה בפתיחת העונה המושלמת שלה עם ניצחון 0:3 מרשים על ספציה. רפאל לאו הבקיע צמד ותיאו הרננדס הוסיף שער משלו.
פורסם לראשונה: 16:47, 04.10.20