האם זו השנה של מנצ'סטר יונייטד? בכושר הנוכחי שלה אסור להספיד אותה. השדים האדומים גברו הערב (שישי) 1:2 על אסטון וילה במשחק צמרת מרתק, עלו למקום השני בטבלה ונצמדו למוליכה והאלופה ליברפול, כשלשתיהן 33 נקודות.
השחקנים של אולה גונאר סולשיאר ברצף משוגע בליגה, ומאז ההפסד 1:0 לארסנל לפני חודשיים בדיוק, הם רשמו שמונה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. מאזן נהדר, ששלח אותם, בצדק לפסגה, יחד עם ליברפול.
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
זה יסתיים באליפות? אולי. שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
(צילום: AP)
שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב עם שאיפות לעשות את הצעד הנוסף לעבר הצמרת הגבוהה. חמש דקות לפני סיום המחצית הראשונה הבינונית, אנתוני מרסיאל העלה את יונייטד ליתרון.
ברטראנד טראורה המצוין השווה בדקה ה-58, אך הווילנס לא חגגו יותר מדי, שכן בהתקפה הבאהה השדים האדומים קיבלו פנדל אותו ניצל הכוכב הגדול, ברונו פרננדש, כדי להחזיר לקבוצה שלו את היתרון, עליו היא שמרה עד לסיום.
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
תיראו מופתעים. עוד פנדל מוצלח של ברונו פרננדש
(צילום: AFP)
אמנם הקמפיין האירופי לא הסתיים כפי שחלמו במנצ'סטר, עם הדחה בשלב הבתים ונפילה לליגה האירופית, אך אף אחד לא ייכעס אם במקום הקבוצה איכשהו תצליח לזכות באליפות, שתהיה הראשונה מאז שסר אלכס פרגוסון החליט לסיים את קריירת האימון האגדית שלו.
אברטון סיימה את 2020 בצורה נהדרת מבחינתה עם רצף של ארבעה ניצחונות ושאיפות רציניות להתמודד חזק בצמרת הגבוהה של הפרמייר-ליג. 2021 התחילה קצת פחות טוב, עם הפסד ביתי דרמטי, 1:0 לווסטהאם. השחקנים של קרלו אנצ'לוטי ידעו שניצחון יעלה אותם למקום הראשון בטבלה, נקודה פחות מהמוליכה ליברפול, אבל פשוט לא מצאו את הרשת.
3 צפייה בגלריה
תומאס סוצ'ק
תומאס סוצ'ק
ניצחון דרמטי. תומאס סוצ'ק חוגג
(צילום: AP)
הטופיז אמנם החזיקו בכדור 60 אחוז מהזמן, אך הבעיטות שלהם לא היו בכיוון, ורק שתיים הלכו למסגרת. האורחת ניצלה זאת, ותומאס סוצ'ק כבש את שער הניצחון בדקה ה-86.
הניצחון הזה סיבך אפילו יותר את החלק העליון של הטבלה, כשבין המקום העשירי לשלישי מפרידות בסך הכל שלוש נקודות.
פורסם לראשונה: 21:38, 01.01.21