התקשורת הספרדית, כצפוי, לא ריחמה על ריאל מדריד אחרי ה-3:2 הביתי לשחטאר דונייצק במשחק הפתיחה שלה לעונת 2020/21 בליגת האלופות. "זה היה איום ונורא", נכתב ב"מארקה". ה"אס" בחר בכותרת עוקצנית במיוחד: "מהבדיחה לקלאסיקו" ועוד נכתב כי מדובר ב"מחצית הראשונה הגרועה ביותר בתולדות ריאל".
"אני האחראי להפסד וגם זה שצריך למצוא את הפתרונות", טען בסיום מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן. "לא ראיתי את הקבוצה כמו שתכננתי, וכשזה קורה יש רק אשם אחד - והוא המאמן. זה היה ערב קשה, בטח המחצית הראשונה".
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש. זידאן
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
בנזמה עם הראש באדמה
(צילום: AFP)
זידאן, איך לא, נשאל גם לקראת הקלאסיקו בשבת מול ברצלונה וענה: "כרגע מה שחשוב לי זה לראות את המשחק מול שחטאר וללמוד מהטעויות. עד שבת הימים יעברו מהר וצריך להגיע מוכנים".
לוקה מודריץ', שכבש את אחד השערים המצמקים של ריאל, הוסיף: "לא היינו מוכנים. השתפרנו במחצית השנייה, אבל זה לא הספיק. חסר לנו ביטחון. אנחנו חייבים להשתפר במשחקים הבאים, להיות ביחד. זה הפסד קשה, רצינו להגיע בתחושות טובות לקלאסיקו. אנחנו צריכים להישאר מאוחדים ולסמוך על עצמנו. לא שכחנו איך לשחק כדורגל".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מחמאות מכל עבר. סולומון
(צילום: AP)
שחקן העבר של הבלאנקוס, פרדראג מיאטוביץ', היה הרבה יותר נחרץ: "ללא ספק המשחק הכי גרוע של ריאל שאני זוכר. כל כך הרבה ספקות לקראת הקלאסיקו".
אגב, רשת ESPN ששידרה את המשחק באמריקה הלטינית בחרה את מנור סולומון (שכבש את השער השלישי) למצטיין יחד עם טטה. השדר אמר: "הוא אחד השחקנים המעניינים ביותר של שחטאר. אינטליגנט ובעל טכניקה מצוינת. צריך לזכור שרכשו אותו ממכבי פתח תקווה וזה מראה על עבודת רכש מצוינת"