3 צפייה בגלריה
ניימאר מחייך
ניימאר מחייך
נשאר בפ.ס.ז'. ניימאר
(צילום: AP)
נשאר בעיר האורות. אחרי שלל דיווחים על כך שהוא שוקל את עתידו, בפריז סן ז'רמן שמו סוף לשמועות ולספקולציות והאריכו את חוזהו של ניימאר עד 2025.
הכוכב הברזילאי קושר מתחילת השנה עם מעבר אפשרי לברצלונה, ב-2019 הוא אפילו טען כי היה "קרוב לחזור", אך לבסוף נשאר בפ.ס.ז'. בסן ז'רמן כמובן לא פירסמו את שכרו של הכוכב, אבל בדיווח שעלה בל'אקיפ נכתב שהוא ירוויח 30 מיליןו אירו לעונה, אחרי מיסים.
3 צפייה בגלריה
ניימאר לאחר שחתם על החוזה החדש
ניימאר לאחר שחתם על החוזה החדש
ניימאר לאחר שחתם על החוזה החדש
(צילום: האתר הרשמי של פ.ס.ז')
חוזהו הנוכחי של ניימאר היה אמור להסתיים ביוני 2022, וכעת הוא חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות. במקרה של זכייה בליגת האלופות בשנים הקרובות, הוא אף יזכה בבונוס נוסף. בכך יסגור הברזילאי תשע שנים במדי הקבוצה אליה הגיע מברצלונה ב-2017 תמורת 222 מיליון אירו, שיא של כל הזמנים שמחזיק גם היום.
הסטטיסטיקה של ניימאר בפ.ס.ז' נהדרת: 85 שערים ו-51 בישולים ב-112 הופעות בכל המפעלים. למרות שלוש אליפויות צרפת ושני גביעים, ניימאר עדיין לא הצליח לזכות עם הקבוצה בצ'מפיונס. אשתקד הפסיד עימה בגמר לבאיירן מינכן והעונה הודח בחצי הגמר על-ידי מנצ'סטר סיטי.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
יזכה בבונוס שמן אם פ.ס.ז' תזכה בשנים הקרובות בצ'מפיונס
(צילום: רויטרס)
הפרסום בל'אקיפ
מה שכן, ניימאר סומן כבר מגיל צעיר כמי שיהיה הכוכב הגדול ביותר של הכדורגל העולמי, בעידן שאחרי כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי, המבוגרים ממנו בכמה שנים טובות. התחושה הייתה שזה רק עניין של זמן עד ששני הכוכבים הגדולים יפנו את הבמה לסופרסטאר הברזילאי. והנה, ניימאר כבר בן 29, וזה עדיין לא קרה.
כן, הוא עדיין שחקן ענק, אבל כשמדברים היום על היורשים של מסי ורונאלדו לא מדברים על ניימאר, אלא על החבר'ה הצעירים, קיליאן אמבאפה וארלינג הולאנד. ואכן, המטרה הבאה של ראשי פ.ס.ז' היא לדאוג לכך שאמבאפה יישאר ולא יעזוב לריאל מדריד.
פורסם לראשונה: 06:11, 08.05.21