מכה לריאל מדריד. אלופת ספרד תאלץ להסתדר ככל הנראה בחודשיים הקרובים ללא הקפטן והשחקן החשוב ביותר שלה בהגנה, סרחיו ראמוס. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, ראמוס יעבור היום (שבת) ניתוח במניסקוס בברך שמאל ולא ישחק בין 6 ל-8 שבועות.
ראמוס ניסה להתאמן אתמול ולא הצליח, דווקא אחרי שלושה אימונים שכן ערך בימים האחרונים עם הקבוצה. בבדיקה נוספת שנערכה לו על ידי רופאי הקבוצה הוחלט כי הוא זקוק לניתוח ארתרוסקופיה.
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס. מכה לריאל
(צילום: EPA)
המשמעות מבחינת ריאל מדריד היא שראמוס ייעדר מהמשחקים מול אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות, ויחמיץ לפחות שמונה משחקי ליגה, ביניהם את הדרבי הקריטי מול מוליכת הטבלה, אתלטיקו מדריד, בעוד שישה מחזורים.
ראמוס החל להרגיש כאבים בברך כבר בחצי גמר הסופרקופה מול אתלטיק בילבאו ב-14 בינואר. מאז הוא החמיץ את כל שלושת המשחקים של ריאל - בהדחה נגד אלקויאנו מגביע המלך, ושני המפגשים מול אלאבס ולבאנטה בליגה.
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זידאן. יצטרך למצוא פתרונות
(צילום: EPA)
במקביל, ראמוס עשוי לעזוב את ריאל בסיום העונה מכיוון שהחוזה שלו במועדון נגמר. בחודשים האחרונים היו לא מעט דיווחים על כך שהבלם מרגיש לא מוערך מההצעה הכספית הנמוכה שקיבל מהבלאנקוס.
אחר הצהריים (17:15) תתארח ריאל אצל האחרונה בטבלה, ווסקה, כמובן בלי ראמוס, אבל גם ללא דני קרבחאל, לוקאס ואסקס, פדריקו ואלוורדה, אדן האזר ורודריגו הפצועים.