גם ללא תשעה שחקני סגל כשירים וכשהיא מגיעה אחרי ההדחה ברבע גמר הצ'מפיונס, באיירן מינכן ניצלה הערב (שבת) עד תום את המעידה של לייפציג. הבווארים ניצחו בחוץ 2:3 את וולפסבורג השלישית ופתחו פער של 7 נקודות בפסגה, יממה אחרי ה-0:0 של סגנית המוליכה מול הופנהיים.
רק שזה לא היה הסיפור הגדול של הערב, אלא הראיון שהעניק המאמן המנצח, האנזי פליק, בסיום המשחק לטלוויזיה הגרמנית. "אמרתי לשחקנים היום שאני רוצה להשתחרר מהחוזה שלי בתום העונה", הצהיר בשידור ישיר.
3 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
האנזי פליק
(צילום: EPA)
את האמת, זו לא רעידת אדמה. בשבוע האחרון, אחרי ההפסד בצמד המשחקים לפ.ס.ז', דווח בתקשורת הגרמנית כי פליק יעזוב את באיירן בקיץ ומיטב כוכבי העבר טענו כי הוא בדרך לנבחרת גרמניה כמחליפו של יוגי לב. כעת זה הפך לרשמי. מי שעשויים להחליף את פליק הם יוליאן נגלסמן מלייפציג ומסמיליאנו אלגרי, אקס מילאן ויובנטוס.
והיה, כאמור, גם משחק כדורגל. זה היה היום של ג'מאל מוסיאלה הצעיר, שכבש צמד (15 ו-37). אריק מקסים צ'ופו-מוטינג הוסיף אחד משלו (24) גם כן במחצית הראשונה. ווט וגהורסט (35) ומקסימיליאן פיליפ (54) רק צימקו.
3 צפייה בגלריה
נוייר בטירוף
נוייר בטירוף
נוייר בטירוף
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ג'מאל מוסיאלה והחברים חוגגים
ג'מאל מוסיאלה והחברים חוגגים
מוסיאלה והחברים חוגגים
(צילום: AFP)
פרנקפורט לא ניצלה את ההפסד של וולפסבורג ונותרה במקום הרביעי אחרי 4:0 מוחץ במנשנגלדבאך. מתיאס גינטר (10), יונאס הופמן (60), רמי בנסבייני (67) והנס וולף (95) השתתפו בחגיגה.
שאלקה כידוע בדרך הבטוחה לבונדסליגה השנייה והיום הובסה 4:0 בפרייבורג. לוקאס הולר (7) ורולנד שלאי (22, בפנדל) פתחו את הסכר, כריסטיאן גונטר קינח עם צמד (50 ו-74).
במשחק נוספים: אוניון ברלין (גרישה פרומלי 20 ופטר מוסה 43) - שטוטגרט (פיליפ פורסטר 49) 1:2, אוגסבורג - ארמיניה בילפלד 0:0, לברקוזן (לאון ביילי 5 ו-76, מוסא דיאבי 51) - קלן 0:3.