ליברפול השיגה ניצחון חשוב במאבק על מקום במפעלים האירופיים ועדיין יכולה להעפיל לליגת האלופות. השחקנים של יורגן קלופ גברו הערב (שבת) 0:2 על סאות'המפטון במחזור ה-35 בפרמייר ליג.
האדומים כבשו בדקה ה-31. מוחמד סלאח הגביה מצד ימין וסאדיו מאנה הבקיע בנגיחה מקרוב. בדקה ה-90 הוסיף תיאגו אלקנטרה את השני והבטיח את הניצחון של המארחת. בעקבות ההפסד נותרו הסיינטס במקום ה-16.
4 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה וחבריו חוגגים
(צילום: AP)
טוטנהאם קיוותה להשיג שלוש נקודות אצל לידס ולעשות צעד נוסף כדי להבטיח כרטיס לאחד המפעלים האירופיים – אך השחקנים של ראיין מייסון נכנעו 3:1 לקבוצה של מרסלו ביילסה, הפסד שעלול להתברר כקריטי בסיום העונה
סטיוארט דאלאס (13) העלה את המארחת ליתרון מוקדם, סון יונג-מין השווה בדקה ה-25 הודות לבישול נהדר של דלה עלי. זהו שערו ה-17 העונה של הדרום-קוריאני והוא מדורג שלישי בטבלת הכובשים בפרמייר-ליג אחרי הארי קיין (21) ומוחמד סלאח (20).
4 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
לא בטוח שהשער שכבש היה צריך להיפסל. הארי קיין
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
סטיוארט דאלאס ולוק איילינג חוגגים
סטיוארט דאלאס ולוק איילינג חוגגים
סטיוארט דאלאס ולוק איילינג חוגגים
(צילום: EPA)
שבע דקות מאוחר יותר המהפך הושלם, או לפחות כך חשב קיין שגילגל את הכדור לרשת עם הרבה קלאס. המהלך נבדק במערכת ה-VAR ונפסל בהחלטה מעוררת מחלוקת לנבדל – שגם עם מערכת הווידאו והקווים על הדשא קשה מאוד להבין אם רגלו של החלוץ האנגלי אכן הייתה מעבר לקו ההגנה.
כמאמר הקלישאה, מי שנפסל לו שער ב-VAR, סופג (זו לא הקלישאה, אבל תזרמו). פטריק במפורד, הבקיע את שערו ה-15 העונה בליגה, ובדקה ה-84 רודריגו חתם אחרי התקפה מתפרצת מתואמת הודות לבישול של ראפינייה.
4 צפייה בגלריה
סון יונג-מין
סון יונג-מין
חגג מוקדם מדי. סון יונג-מין
(צילום: getty images)
קריסטל פאלאס ניצחה 0:2 במגרשה של האחרונה שפילד יונייטד. כריסטיאן בנטקה הבקיע ראשון בדקה השנייה ואברצ'י אזה הוסיף (88) את השני.
פורסם לראשונה: 16:21, 08.05.21