טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד ממשיכות להיאבק על מקום במפעלים האירופים. שתי הקבוצות סיימו הערב (ו') את המשחק ביניהן במחזור ה-30 בפרמייר ליג בתיקו 1:1. סטיבן ברחויין כבש ראשון (27) לזכות התרנגולין, ברונו פרננדס השווה (87 בפנדל).
בדקה ה-90 בוטל פנדל שנשרק לזכות מנצ'סטר יוניטד לאחר שהשופט הביט ב-VAR. בעקבות התוצאה נותרה מנצ'סטר יונייטד במקום החמישי עם 46 נקודות כאשר טוטנהאם צברה 4 נקודות פחות וסיכויי שתיהן להעפיל לליגת האלופות פחתו בצורה ניכרת. שפילד יונייטד תוכל לחלוף על פני השדים האדומים אם תנצח את ניוקאסל בחוץ ביום א'.
3 צפייה בגלריה
טוטנהאם נגד מנצ'סטר יונייטד
טוטנהאם נגד מנצ'סטר יונייטד
ברחויין חוגג
(צילום: רויטרס)

3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדס משווה מהנקודה הלבנה
ברונו פרננדס משווה מהנקודה הלבנה
ברונו פרננדס משווה מהנקודה הלבנה
(צילום: getty images)
ברונו פרננדס הגיב בסיום: "היה משחק קשה ועשינו בו עבודה טובה. הם כבשו בהתקפה מתפרצת, אבל היינו במשחק והגענו להמון הזדמנויות. ה-VAR נועד על מנת לעזור לנו ואם זה לא היה פנדל אנחנו חייבים לקבל את זה".
נועלת הטבלה נוריץ' נראית כמי שהשלימה עם ירידתה לצ'מפיונשיפ אחרי שהובסה 3:0 בבית על ידי סאות'המפטון. דני אינגס כבש (49) את השער הראשון של הסיינטס, סטיוארט ארמסטרונג הכפיל את היתרון כעבור חמש דקות וניית'ן ריימונד קינח (79). סאות'המפטון הציגה מחצית שנייה מצוינת וכבשה שלושה שערים בתוך 45 דקות בפרמייר ליג לראשונה מאז פברואר 2014.
3 צפייה בגלריה
סאות'המפטון חוגגת
סאות'המפטון חוגגת
ריימונד (משמאל) ואינגס מסאות'המפטון חוגגים
(צילום: EPA)
ליגה סרבית, מחזור 30: ביברס נאתכו שולב כמחליף בתחילת המחצית השנייה במשחק בו הפסידה פרטיזן בלגרד 1:0 לוויבודינה בחוץ. קבוצתו של הישראלי מדורגת במקום השני, במרחק של 11 נקודות מהמוליכה, הכוכב האדום בלגרד, שקיימה משחק אחד פחות.
פורסם לראשונה: 22:13, 19.06.20