שני משחקים בלבד. זה העונש שקיבל לאו מסי בעקבות ההרחקה בגמר הסופרקופה מול אתלטיק בילבאו. כזכור, הפרעוש ספג כרטיס אדום לראשונה בקריירה במדי בארסה בדקה ה-120 של ההפסד 3:2 לאתלטיק בילבאו, והיה חשש כי יחמיץ בין ארבעה ל-12 משחקים.
השופט חיל מנסאנו החליט להרחיק את הארגנטינאי בגלל שניסה להכות את אסייר ויאליברה מהיריבה, אשר כבש קודם לכן את שער השוויון הדרמטי של קבוצתו בדקה ה-89.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי מורחק
לאו מסי מורחק
לאו מסי מורחק
(צילום: רויטרס)
בעקבות דוח השופט לגבי אירועי המשחק פסקו חברי ועדת המשמעת כי מסי נהג ב"אלימות במהלך משחק" ולא עבר על הסעיף הנוגע ל"אגרסיביות", בגינו עלול היה לספוג הרחקה ארוכה. השופטים לקחו בחשבון ששני שחקנים אחרים - צ'ארלס מפונטבדרה וגרקו סיירה מסבאדל, ספגו גם הם הרחקה משני משחקים במקרים דומים.
באתר של העיתון "מונדו דפורטיבו" טענו 62 אחוז מהגולשים כי לטענתם העונש שספג מסי בלתי מוצדק. לעומת זאת ויאליברה, השחקן עליו נעשתה העבירה הבלתי ספורטיבית, הפחית מחשיבות המקרה: "לא קרה שום דבר, שמתי את הגוף שלי כדי שהוא לא יגיע לכדור והוא כעס בגלל זה. יכול להיות ששחקן פועל מתסכול וכולם עושים טעויות".
2 צפייה בגלריה
מסי ליד מאמן בילבאו מרסלינו גרסיה טוראל
מסי ליד מאמן בילבאו מרסלינו גרסיה טוראל
מסי ליד מאמן בילבאו מרסלינו גרסיה טוראל
(צילום: רויטרס)
שני המשחקים הקרובים של בארסה מהם ייעדר מסי יהיו מחרתיים (חמישי) נגד קורנייה מהליגה השלישית בשלב 32 האחרונות בגביע המלך ומשחק החוץ נגד אלצ'ה בליגה. כזכור, מסי קיבל מנוחה בחצי גמר הסופרקופה מול ריאל סוסיאדד, ובאותו משחק ניצחה ברצלונה רק בפנדלים אחרי שההתמודדות עצמה הסתיימה בשוויון 1:1.