לאציו לא מוותרת ליובנטוס במאבק על האליפות. השנייה בטבלת הליגה האיטלקית ניצחה הערב (שבת) 1:2 את פיורנטינה בבית המחזור ה-28. בעקבות זאת היא נותרה במרחק של ארבע נקודות מהמוליכה.
פרנק ריברי הזכיר שהוא עדיין כאן כאשר העלה את הסגולים ליתרון 0:1 במהלך מבריק בדקה ה-25, לפני שהביאנקוצ'לסטי (הלבנים-תכולים) חוללו מהפך. צ'ירו אימובילה השווה בפנדל (67) ובדקה ה-83 קבע לואיס אלברטו 1:2 בבעיטה מדויקת לרשת. דושאן ולחוביץ', ששולב כמחליף בפיורנטינה במחצית השנייה, הורחק בתוספת הזמן. גם מאמן לאציו, סימונה אינזאגי, נשלח ליציע לפני המהלך האחרון. לפני כן הורחק מאמן פיורנטינה ג'וזפה יאקיני.
1 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילהמדייק מהנקודה הלבנה
(צילום: AFP)
נועלת הטבלה ברשיה סיימה את מפגש התחתית עם גנואה בתיקו 2:2 אחרי ששמטה יתרון 0:2 משערים של אלפרדו דונארומה (10) ואלסנדרו סמפריני (13). יאגו פאלקה (38 בפנדל) ואנדראה פינמונטי (70) הותירו את הרוזובלו מעל לקו האדום.
קליארי ניצחה 2:4 את טורינו. נתיהן מנדס (12) וג'ובאני סימאונה (17) העניקו לקבוצה מסרדיניה יתרון 0:2, ראג'ה נאינגולן הגדיל ל-0:3 דקה לאחר ההפסקה, אבל המתח נשמר לאחר שגלייסון ברמר (60) ואנדראה בלוטי (66) צימקו ל-3:2. פנדל של ז'והאו פדרו (68) הבטיח את הניצחון של המארחת.