באמצע החודש שעבר זו הייתה נראית כמו משימה בלתי אפשרית והנה, אתמול (חמישי) כבר אף אחד לא ירים גבה אם ליברפול תשיג בסופו של דבר את הכרטיס לצ'מפיונס. החבורה של יורגן קלופ חזרה מאולד טראפורד עם 2:4 ענק, עלתה למקום החמישי בפרמייר-ליג ורחוקה ארבע נקודות (ומשחק פחות) מצ'לסי הרביעית. כל זאת כשנותרו עוד 12 נקודות בקופה.
צמד של דייגו ז'וטה ושערים של רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח סידרו לא רק שלוש נקודות לליברפול, אלא גם ניצחון שני בלבד באולד טראפורד (וראשון מאז 2014) ב-16 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
לא התרגש מהתקרית יותר מדי. קלופ
(צילום: AP)
מאנה מתעלם מקלופ
למרות הניצחון, תקרית קצת העיבה על החגיגות של המייטירדס. בסיום המשחק, המנג'ר המנצח, יורגן קלופ, ניגש ללחוץ את יד שחקניו, אך סאדיו מאנה, שלא פתח בהרכב, סירב לעשות זאת ופשוט המשיך בדרכו לחדר ההלבשה. האירוע נתפס כמובן במצלמות הטלוויזיה וקלופ נשאל על כך בעמדת הראיונות.
"אין שום בעיה איתו", הבהיר מיד המנג'ר הגרמני. "לקחתי החלטה לפתוח עם דיוגו ז'וטה במקומו, ולא היה לי זמן להסביר לו. כפי שאנחנו עושים בדרך כלל. זה הכל". קלופ התייחס גם לניצחון הגדול - והראשון שלו ב"תיאטרון החלומות": "הגיע לנו לנצח, ובטיימינג חשוב. זו הייתה הופעה גדולה של כולם, למרות שספגנו שערים קלים מדי".
3 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה
עשה את זה בכוונה? מאנה
(צילום: EPA)
מנגד, מנצ'סטר יונייטד המשיכה את העונה הלא יציבה שלה וחטפה מפרשן סקיי ספורטס וכוכב העבר שלה, רוי קין. "כל החסרונות של יונייטד הוצגו בימים האחרונים", אמר קין והתייחס גם להפסד מול לסטר. "תראו את הביצועים של שני שחקני הקישור. סקוט מקטומיניי הוא שחקן טוב, אבל לא מעבר. יש להם גם את פרד. כל עוד שני השחקנים האלה נמצאים במרכז המגרש של מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה לא תזכה בשום תואר גדול".
"ההופעה פשוט לא הייתה טובה מספיק", המשיך קין. "ליברפול הייתה יכולה לכבוש שישה או שבעה שערים". קין לא ריחם גם על ברונו פרננדש, שהציג את אחד ממשחקיו החלשים העונה: "חצי מהזמן הוא בכה על כר הדשא".
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים
קיבלו על הראש מהתקשורת האנגלית. שחקני יונייטד מאוכזבים
(צילום: רויטרס)
ומה היה למנג'ר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, להגיד על ההפסד? "הגיע לנו לנצח", הוא הפתיע. "נתנו להם במתנה שלוש נקודות, ספגנו ברגעי מפתח במשחק. קצת לפני סיום המחצית הראשונה וקצת אחרי תחילת השנייה, לא ניצלנו את המומנטום מהפתיחה. נצטרך כעת להגיע מוכנים לגמר הליגה האירופית".