תגידו מזל טוב לשון וייסמן. החלוץ הישראלי, הרכש היקר ביותר בתולדות ויאדוליד (ארבעה מיליון אירו), ערך הערב (ראשון) את הבכורה שלו במדי הקבוצה הספרדית. וייסמן עלה כמחליף בדקה ה-80 ב-1:1 הביתי מול ריאל סוסיאדד.
המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-40 אחרי מהלך יפה שהסתיים בשער של מיצ'ל. התשובה של האורחת הגיעה בדקה ה-60 כשרוברטו לופס ניסה להרים כדור חופשי, ושוער ויאדוליד, ג'ורדי מאסיפ, השמיט אל תוך השער. ביום שני הבא יתארחו ויאדוליד ו-וייסמן אצל בטיס והחלוץ הישראלי יקווה לקבל קצת יותר דקות על מנת להראות את יכולותיו.
4 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן. יקווה לשחק יותר בהמשך
(צילום: EPA)
ולנסיה ניצחה 2:4 בבית את לבאנטה, אחרי משחק רב תהפוכות. 34 שניות מהפתיחה חוסה מוראלס הפתיע את העטלפים עם שער נהדר במבצע אישי. השוויון הגיע בדקה ה-12 - גבריאל נגח פנימה מכדור קרן. מוראלס החזיר את היתרון (36) עם גולאסו נוסף, הפעם לחיבורים, אך מקסי גומס (39) השווה במהירות. גיבור המשחק היה מאנו ואייחו, שעלה כמחליף בדקה ה-72 והפך את התוצאה עם צמד נהדר (75, 94).
במשחק שפתח את היום רשמה בטיס ניצחון 0:1 דרמטי בדקה ה-95 על אלאבס משער של המחליף כריסטיאן טייו, שעלה לשחק בדקה ה-82. ויאריאל סיימה בתיקו 1:1 עם ווסקה. המגן בן ה-23 של ווסקה, פבלו מפאו, היה אחראי לשער היפה בהתמודדות אחרי שקיבל כדור באגף שמאל, חתך לאמצע באמנות תוך כדי שהוא חולף בהטעיה על פני שחקן הגנה וכובש לפנימה השמאלית (42). השוויון של ויאריאל הגיע במחצית השנייה בזכות פנדל מדויק של ג'רארד מורנו (68) בעקבות נגיעת יד ברחבה.

מהלך המשחק

דקה 5': ריאל סוסיאדד לחצה כבר מהדקה הראשונה. התקפה בהובלה של פורטו הסתיימה עם פגיעה של הכדור ברשת החיצונית.
11': ניסיון נהדר של ויאדוליד. מיצ'ל בעט כדור חופשי, סרחיו גווארדיולה היה קרוב אבל לא הספיק להגיע לכדור שיצא החוצה.
4 צפייה בגלריה
פורטו עם הכדור
פורטו עם הכדור
פורטו עם הכדור
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
מוגורוסה וגונסאלס
מוגורוסה וגונסאלס
מוגורוסה וגונסאלס
(צילום: EPA)
19': איזה לחץ של ויאדוליד! התקפה שנגמרה בהדיפה של אלחנדרו רמירו חזרה אל סרחיו גווארדיולה, שבעט ונהדף גם הוא. וולדו רוביו חזר עם בעיטה משוגעת משלו שלא מצאה את הרשת.
40': שער! 0:! לוויאדוליד. סרחיו גווארדיולה פרץ נהדר אל תוך הרחבה מאגף ימין, מסר רוחב למיצ'ל שלא התבלבל וכבש מקרוב.
4 צפייה בגלריה
שחקני ויאדוליד חוגגים
שחקני ויאדוליד חוגגים
שחקני ויאדוליד חוגגים
(צילום: gettyimages)
60': שער! 1:1. טעות נוראית של ג'ורדי מאסיפ שוער ויאדוליד, שהשמיט כדור חופשי של רוברטו לופס, שבכלל ניסה להרים את הכדור לרחבה.

הרכבים

ויאדוליד: ג'ורדי מאסיפ; חאבי מויאנו, חואקין פרננדס, ברונו גונסאלס, נאצ'ו; מיצ'ל (קיקה, 70'), פדה, אוסקר פלאנו (פבלו הרביאס, 70'), פיבאן אוריאנה, וולדו רוביו (שון וייסמן, 80'), סרחיו גווארדיולה.
ריאל סוסיאדד: אלחנדרו רמירו; אנדוני גורוסאבל, אריץ אלוסטונדו, דייגו יורנטה, אייחן מונוז; פורטו, איגור זובלדיה, מיקל מרינו, רוברטו לופס (מיקל אויארסבאל, 78'); אלכסנדר איזאק, אנדר מוגורוסה (עדנאן יאנוזאי, 78') .
פורסם לראשונה: 16:49, 13.09.20