מי אמר שכריסטיאנו רונאלדו לא חזר מפגרת הקורונה? כוכב יובנטוס כבש אמש (שישי) את השער השני של קבוצתו (פנדל) ובישל עוד שניים ב-0:4 הקליל על לצ'ה במסגרת המחזור ה-28. עבור הפורטוגלי היה זה שער 23 העונה בליגה ו-38 בכל המסגרות (כולל הנבחרת) ב-41 משחקים. עוד נתון מרשים - רונאלדו בעט 9 פנדלים העונה בליגה - וכבש את כולם.
"רונאלדו נמצא עכשיו בכושר טוב. הוא היה צריך להשתפר אחרי הפגרה, והוא עשה זאת", אמר מאמן יובנטוס, מאוריציו סארי. "בשלב הזה הוא צריך לשחק הרבה, אחר כך נמצא זמן לשמור עליו. הוא מכיר את עצמו הכי טוב, והוא יודיע לנו כשיצטרך מנוחה".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
רונאלדו. אוהב את הנקודה הלבנה
(צילום: AFP)
הבישול של רונאלדו לגונסאלו היגוואין היה פשוט גאוני. CR7 חתך מאגף השמאלי למרכז, הארגנטיני חלף על פניו והוא מסר לו עם העקב. עבור היגוואין היה זה שער ראשון מאז החזרה מפגרת הקורונה. הראש של החלוץ לא היה ממש בכדורגל אחרי שאימא שלו נדבקה בנגיף הקורונה. "היגוואין סבל מתקופה קשה בחייו האישיים. נגיף הקורונה פגע בו קשה. הוא לאט לאט חוזר לעצמו ואני שמח שהוא גילה את עצמו מחדש", אמר סארי.
המאמן התייחס גם לסאגה סביב מיראלם פיאניץ', שעל פי הדיווחים אמור לעזוב בקרוב מאוד את יובה לברצלונה ותמורתו תקבל הגברת הזקנה את ארתור. "הוא יהיה איתנו עד סוף אוגוסט. אני מקווה שיישאר גם אחרי, אבל את ההחלטה הזאת נצטרך לקבל בשלבים מאוחרים יותר. הוא מקצוען ומבין את הסיטואציה. אני לא מודאג לגביו".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגוואין
כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגוואין
היגוואין ורונאלדו
(צילום: EPA)
בעקבות הניצחון פתחה יובה פער של שבע נקודות בפסגה, אבל לאציו, לה משחק חסר, תוכל להקטין בחזרה את ההפרש לארבע נקודות אם תנצח הערב (22:45) את פיורנטינה בבית.