למרות לא מעט פצועים ונעדרים, ליברפול הצליחה לנצח הערב (ראשון) 0:3 את לסטר בבית במשחק צמרת באנפילד. האלופה נצמדה לטוטנהאם המוליכה ולשתיהן יש 20 נקודות בתום תשעה מחזורים.
זה הלך לליברפול יותר קל ממה שהיא ציפתה. בדקה ה-21 ג'וני אוונס כבש שער עצמי בנגיחה. דיוגו ז'וטה הלוהט הכפיל מבישול של אנדי רוברטסון (41). בדקה ה-86 ג'יימס מילנר הגביה כדור קרן, ורוברטו פירמינו נגח פנימה.
4 צפייה בגלריה
ז'וטה חוגג
ז'וטה חוגג
ז'וטה חוגג
(צילום: AP)

4 צפייה בגלריה
פירמינו מעופף
פירמינו מעופף
פירמינו מעופף
(צילום: EPA)
אברטון חזרה לנצח אחרי ארבעה מחזורים רצופים, כאשר רשמה 2:3 מול פולהאם. דומיניק קלברט-לואין ממשיך להיות הדבר הכי חם שיש לטופיז להציע והוא היה זה שהעלה את אברטון ליתרון כעבור 42 שניות בלבד. בובי ריד השווה זמנית (15), אבל החלוץ האנגלי השלים צמד (29) בתום מהלך אישי נפלא של האורחת.
4 צפייה בגלריה
אברטון
אברטון
אברטון חוגגת
(צילום: AP)
קלברט-לואין חזר למקום הראשון בטבלת הכובשים של הפרמייר-ליג עם 10 שערים, על חשבונו של סון יונג מין והפך לשלישי אחרי רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד שמגיע למאזן דו-ספרתי באחד מחמש הליגות המובילות באירופה.
עבדולייה דוקורה כבש את השלישי לפני הירידה למחצית (35), כאשר לוקה דין השלים בישול שני במשחק. הקוטג'רס יכלו לחזור לעניינים, אבל איבן קבליירו החמיץ פנדל (68). שתי דקות לאחר מכן רובן לופטוס-צ'יק צימק וקבע את תוצאת המשחק.
4 צפייה בגלריה
אברטון
אברטון
קלברט-לואין. לוהט
(צילום: EPA)
לידס לא ניצלה אין ספור הזדמנויות והרחקה של ניקולאס פפה (52) וסיימה ב-0:0 ביתי עם ארסנל המאכזבת. טיל מחוץ לרחבה של סבסטיאן הלר (65) העניק לווסטהאם 0:1 על שפילד יונייטד, שנותרה עמוק במקום האחרון וסגרה ארבעה הפסדים רצופים.
פורסם לראשונה: 15:53, 22.11.20