תאמינו או לא, אבל ברצלונה חזק במאבק על האליפות בספרד. פתיחת העונה החלשה בליגה כבר מזמן מאחוריה והערב (שני) היא הביסה 1:4 את ווסקה וצימקה את הפער מהפסגה, שם נמצאת אתלטיקו מדריד לארבע נקודות בלבד.
אחרי ההדחה מליגת האלופות, השחקנים של רונלד קומאן נראו טוב מאוד, המשך ישיר למחצית הראשונה המצוינת מול פריז סן ז'רמן, אבל בסופו של דבר זה שוב היה המופע של לאו מסי. הפרעוש רשם הופעה מספר 767 בברצלונה, בדיוק כמו השיאן צ'אבי והפך את הערב הזה למיוחד עם צמד ובישול.
5 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
איזה גול. לאו מסי
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
לאו מסי מול מיקל ריקו
לאו מסי מול מיקל ריקו
לאו מסי מול מיקל ריקו
(צילום: AP)
זה החל עם שער יוצא דופן – שכלל השתחררות משחקן הגנה וכדור מדוד מחוץ לרחבה שפגע במשקוף והלך פנימה, שער פשוט מדהים. אנטואן גריזמן קינא והכפיל בבעיטה נהדרת מרחוק.
רגע לפני ההפסקה ווסקה קיבלה שריקה מעוררת מחלוקת לפנדל, רפא מיר אמר תודה וצימק את התוצאה. מסי ממש לא התכוון לתת לניצחון הזה לברוח לו מהידיים ובישל לאוסקר מינגסה את שער הבכורה שלו במועדון. הפרעוש חתם עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה באחד משחקני האורחת והלכה לרשת.

מהלך המשחק

דקה 10': מכל השחקנים זהו דווקא סרג'יניו דסט, שחתום על האיום הראשון במשחק. המגן האמריקאי חתך מימין למרכז ו-20 מטר בעט חזק ברגל שמאל. פרננדס הדף טוב.
13': שער! 0:1 לברצלונה. מהלך פשוט פנטסטי של מסי, שעובר על המקום את השומר שלו ועם רגל שמאל סובב את הכדור אל בין החיבורים של פרננדס. וואו!
5 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג עם החברים
לאו מסי חוגג עם החברים
שער פשוט ענק. לאו מסי חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
16': בארסה יצאה להתקפה מתפרצת, דמבלה העביר למסי שניסה לבעוט בימין, אבל פיספס את המסגרת.
26': כמעט השוויון. רפא מיר העביר בעקב למאפאו, שסיפק דריבל מהסרטים, הוא הטעה שני שחקנים של בארסה ברחבה ובעט בימין, טר שטגן הדף בקצות האצבעות.
33': לא ברור איך לא היה כאן שער. מסי שלח כדור גדול לאלבה, המגן הספרדי היה במצב של 100 אחוז והפציץ, אבל פגש את המשקוף. החטאה גדולה.
35': שער! 0:2 לברצלונה. גריזמן ראה את מסי ורצה גם. הצרפתי מצא את עצמו פנוי 25 מטר מהשער ושלח בעיטה נהדרת שהסתובבה לפינה העליונה. עוד שער פשוט נפלא של ברצלונה.
5 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
יופי של שער. אנטואן גריזמן
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
(צילום: רויטרס)
42': זה היה צריך להיות השלישי. פרנקי דה יונג עלה להתקפה, וברח לשומרים שלו. ג'ורדי אלבה שלח כדור מדוד וההולנדי הגיע עם השפיץ, אבל פגע רק במשקוף.
45+3': שער! ווסקה מצמקת ל-2:1. לא בדיוק ברור למה הגיע שריקה לפנדל, שכן טר שטגן לא ממש הכשיל את רפא מיר, אבל את חלוץ ווסקה זה לא עניין והוא הבקיע מהנקודה הלבנה והוריד את הקבוצה שלו להפסקה בפיגור מינימלי.
53': שער! 1:3 לברצלונה. בישול מצוין של... לאו מסי לאוסקר מינגסה, שכובש בנגיחה - שערו הראשון בקריירה במדי בארסה. סחטיין.

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; אוסקר מינגסה, פרנקי דה יונג (רפאל אראוחו, 63), קלמון לנגלה; סרג'יניו דסט (יאיש מוריבה, 69), סרחיו בוסטקס, פדרי (ריקי פוץ', 85), ג'ורדי אלבה; לאו מסי, אנטואן גריזמן (פרנסיסקו טירנקאו, 69), עוסמאן דמבלה (מרטין בריית'ווייט, 85).
ווסקה: אלבארו פרננדס; חורחה פולידו, דימיטריוס סיובאס, פאבלו אינסואה (דניס ואוורו, 78); פאבלו מאפאו (פדרו לופס, 78), אידריסה דומביה (סרחיו גומס, 60), מיקל ריקו, חאבייר גלאן; דויד פריירו (חאבייר אונטיברוס, 78), דני אסקריצ'ה (חיימה סואנה, 60), רפא מיר.
פורסם לראשונה: 21:59, 15.03.21