האם איסקו סיים את דרכו בריאל מדריד? "מירור" הבריטי דיווח בצהריים (שבת) כי הבלאנקוס מעוניינים להשאילו לקבוצה אחרת בחודש ינואר, שתהיה מוכנה גם לרכוש אותו בקיץ, מכיוון שהוא לא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן.
על פי הדיווח, הקשר הספרדי מעוניין להתאחד עם מאמנו לשעבר בריאל, קרלו אנצ'לוטי, וחברו הקולומביאני, חאמס רודריגס, שעשה את אותה הדרך מספרד לאנגליה.
3 צפייה בגלריה
אחראי על הבישול. איסקו
אחראי על הבישול. איסקו
איסקו. כבר בקושי רואה מגרש
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
איסקו עם אנצ'לוטי
איסקו עם אנצ'לוטי
איסקו עם אנצ'לוטי
(צילום: AFP)
אברטון תצטרך לשלם את שכרו של איסקו העונה, ולאחר מכן לרכוש אותו ב-18 מיליון פאונד. ריאל כבר שוחחה עם נציגיו של השחקן בנושא, ומספר קבוצות נוספות באנגליה ואיטליה מעוניינות בשירותיו.
מלאגה מכרה את איסקו ב-2013 לריאל מדריד מיד לאחר אליפות אירופה עד גיל 21 בישראל עבור 30 מיליון אירו, במה שהייתה ההחתמה הראשונה של אנצ'לוטי כמאמן הבלאנקוס. חמש העונות שלו במועדון היו די יציבות, כאשר הוא שיחק ברוב המשחקים, אבל מאז שזינדין זידאן חזר, איסקו מקבל פחות ופחות קרדיט.
3 צפייה בגלריה
זיזו על הקווים
זיזו על הקווים
זידאן. הוציא את איסקו מהרוטציה
(צילום: רויטרס)
העונה הוא לא פתח בהרכב של זיזו, ואף לא שותף בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה מול שחטאר דונייצק, ברצלונה ובורוסיה מנשנגלדבאך. הספרדי אף ביקר את מאמנו בקלאסיקו בו לא שותף, כשנתפס במצלמות אומר על הספסל: "אם זידאן רוצה להחליף אותי, הוא עושה את זה בדקה ה-50 או ה-60, לפעמים אפילו במחצית. כשהוא רוצה להעלות אותי מהספסל, הוא עושה את זה בדקה ה-80".
ביום חמישי פורסם באיטליה כי ריאל עשויה להציע את איסקו ו-וינסיוס ג'וניור ליובנטוס תמורת פאולו דיבאלה. מה שבטוח, משעמם לא יהיה בגזרתו של הקשר הספרדי, שככל הנראה יעזוב את ריאל בקרוב.