לאו מסי עדיין עצבני. "הפרעוש" נחת הערב (רביעי) בברצלונה אחרי פגרת הנבחרת והתבקש להגיב לדבריהם של מקורבים לאנטואן גריזמן, לפיהם הוא מקשה על ההתאקלמות של הצרפתי בבארסה. מסי ענה: "נמאס לי שחושבים שאני הבעיה של ברצלונה, אני עייף מכך. להיות מוקף בכ"כ הרבה עיתונאים אחרי טיסה ארוכה, זה מטורף".
סוכנו לשעבר גריזמן טען לפני מספר ימים: "הבעיה בברצלונה היא שמסי שולט בהכל. היחס של מסי לאנטואן היה מצער. הוא מנהל משטר טרור, זה או שאתה איתו או שאתה נגדו". דודו של גריזמן הוסיף: "לא קל לאנטואן בברצלונה. מסי לא עובד מספיק קשה באימונים, האימונים נועדו כדי לרצות אנשים מסוימים. זה בסדר אם אתה לא רוצה לעבוד קשה".
1 צפייה בגלריה
מסי וגריזמן מתחבקים
מסי וגריזמן מתחבקים
מסי וגריזמן מתחבקים. חברים או לא?
(צילום: AFP)
ובעניין אחר: לואיס סוארס נמצא שוב חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה שנערכה לו היום ולא יפגוש את ברצלונה בשבת (22:00).
סוארס נמצא חיובי בבדיקה לפני יומיים, וגם בבדיקה החוזרת נמצא חיובי לנגיף. החלוץ גם לא ישחק הלילה מול ברזיל במוקדמות המונדיאל. הוא לא יישאר בבידוד באורוגואי ומתכוון לטוס במטוס פרטי בחזרה למדריד. סוארס יחמיץ את המשחק מול ברצלונה וכן את המשחק מול לוקומוטיב מוסקבה במסגרת ליגת האלופות.
חדשות רעות גם לליברפול: מוחמד סלאח עדיין חיובי לנגיף ולא ישחק ביום ראשון במשחק הצמרת מול לסטר, כזכור החלוץ נדבק בחתונה של אחיו. סלאח כנראה לא ישחק גם מול אטאלנטה בליגת האלופות.