שר הבריאות הבריטי והשר הראשון של סקוטלנד (תפקיד מקביל לראש הממשלה) אישרו את התוכנית להכנסת קהל בלונדון ובגלזגו במשחקים שאמורים להתקיים בשתי הערים במהלך טורניר יורו 2020, ובכך נעשה עוד צעד לקיום הטורניר כסדרו החל מיוני הקרוב.
עם זאת, בדבלין בירת אירלנד - המצב שונה. בדו"ח שהוגש על ידי ההתאחדות האירית לאופ"א לקראת המשחקים, והתבסס על הנחיות מהשלטונות האיריים, נאמר ש"עניין הכנסת הקהל ימשיך להיבחן בתקופה הקרובה", בשל מצב התפשטות הנגיף המדינה.
1 צפייה בגלריה
אדם עם מסכה על רק לוגו יורו 2020, בוקרשט
אדם עם מסכה על רק לוגו יורו 2020, בוקרשט
הפלונטר של יורו 2020 עדיין לא נפתר
(צילום: רויטרס)
בעבר מסרה ההתאחדות האירית שהיא תארח משחקים רק אם תוכל להבטיח כניסת אוהדים לאצטדיון. "בנקודת זמן זו אנחנו לא נמצאים בעמדה בה אנו יכולים להבטיח את נוכחות מינימום האוהדים שהוגדר על ידי אופ"א באצטדיון", נאמר בהודעה, "ייעצנו לאופ"א להמשיך לעקוב אחרי החלטות הוועדה המארגנת המקומית של הטורניר ואחר החלטות הממשלה".
החלטת אופ"א בנידון צפויה להתקבל עד ה-19 באפריל. ראש ממשלת אנגליה, בוריס ג'ונסון, התבטא בעבר בנושא כשאמר שמבחינתו הוא ישמח לארח את כל משחקי הטורניר, שאמור להתפרש במקור על פני 12 ערים שונות באירופה, כחלק מחגיגות ציון 60 שנה (שהפכו עם דחיית הטורניר מהקיץ שעבר ל-61 בינתיים) לקיום הטורניר.