אוליבייה ז'ירו כבש הערב (שלישי) את שערו השישי העונה בליגת האלופות, והיפה ביותר, ב-0:1 של צ'לסי על אתלטיקו מדריד בחוץ בשמינית הגמר. בדקה ה-68 החלוץ הצרפתי המצוין פרץ את הסכר עם מספרת מרהיבה שלא השאירה ליאן אובלק סיכוי. השער נפסל על-ידי הקוון בטענת נבדל, אך השופט שינה את ההחלטה בעזרת ה-VAR.
"הגענו לכאן עם כוונות לנצח, לשחק את המשחק שלנו. ידענו איך אנחנו נוכל להקשות עליהם, מבחינת התקפית", אמר ז'ירו בסיום המשחק. "ידענו מה החשיבות של שער חוץ במפעל אירופי ואני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. שיחקנו עם ביטחון מול קבוצה נהדרת והיינו מאוד מחויבים. ההגנה שלנו חזקה מאוד ואנחנו מרוצים מהניצחון, זה היה ניצחון מוצדק".
4 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו חוגג
אוליבייה ז'ירו חוגג
אוליבייה ז'ירו חוגג
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו עם המספרת
אוליבייה ז'ירו עם המספרת
ז'ירו עם המספרת
(צילום: EPA)
מאמנו תומאס טוכל התייחס לביצוע של ז'ירו: "הוא צריך להיות גאה בשער שלו. אני מאוד שמח בשביל השחקנים שלי, זה מאוד חשוב שהיינו מרוכזים למשך כל המשחק. אני מקווה שנשחק בסטמפורד ברידג' בגומלין, היה תענוג להיות כאן בבוקרשט".
4 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(צילום: EPA)
והיה עוד משחק, הרבה פחות צמוד, שבו אלופת אירופה באיירן מינכן הביסה את לאציו 1:4 באולימפיקו. לאון גורצקה התלהב מהיכולת המשופרת של חבריו לקבוצה: "היינו טובים מההתחלה, לא כמו במשחקים האחרונים שבהם ישנו ב-25 הדקות הראשונות. היינו אגרסיביים והשתלטנו על הכדורים בכל המגרש".
הסיפור המעניין של הערב שייך לג'מאל מוסיאלה, עדיין בן 17, שעם השער השני של המנצחת הפך לכובש הצעיר ביותר של באיירן בליגת האלופות - וגם לכובש האנגלי הצעיר ביותר במפעל. בעוד מספר ימים יחגוג את יום הולדתו ה-18. גורצקה החמיא לו: "אני חושב שהוא שמח לפתוח הערב בהרכב, אמרנו לו לשחק בחופשיות כי זה מה שהופך אותו לכל כך טוב. ג'ושוע קימיך ואני ניסינו להקל עליו קצת עם תמיכה במרכז המגרש".
4 צפייה בגלריה
ג'מאל מוסיאלה חוגג
ג'מאל מוסיאלה חוגג
ג'מאל מוסיאלה חוגג
(צילום: רויטרס)
האנזי פליק לא הראה יותר מדי חשש על הקווים ונהנה מהשחקנים שלו: "ליגת האלופות היא משהו מיוחד, במיוחד עבורנו. כולם זיהו שאנחנו מסוגלים ומוכנים לתת הופעה מיוחדת".