האם ליונל מסי יעבור לשחק בפרמייר ליג לקראת סיום הקריירה וייפרד מברצלונה אחרי 16 שנה? ב"דיילי מירור" דווח שמנצ'סטר סיטי תנסה לצרף את הארגנטינאי, שעשוי לעזוב את קבוצתו לפני תום חוזהו ביוני 2021.
גם פפ גווארדיולה וגם מסי מאוכזבים מאוד אחרי שהודחו מליגת האלופות. בארסה ספגה 8:2 משפיל מבאיירן מינכן ברבע הגמר בליסבון ואילו הקבוצה האנגלית שגווארדיולה משמש כמנג'ר שלה נפרדה אמש מהמפעל בעקבות 3:1 לליון. כעת עשויים הכוכב והמאמן להתאחד מחדש בסגנית אלופת אנגליה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי מאוכזב
לאו מסי מאוכזב
עזב את האצטדיון מצוברח. מסי
(צילום: AFP)
על פי הדיווח סיטי תשלם כל סכום שתידרש על מנת לצרף את מסי לשורותיה. ברצלונה נמצאת במשבר וצפויה לבצע שינויים רבים לאחר שסיימה עונה כושלת בה לא זכתה בשום תואר.
בנוסף, במועדון הקטאלוני עשויות להתקיים בחירות בעקבות הביקורת שהוטחה בהנהלה שהואשמה בכישלון (74 אחוז מגולשי האתר "ספורט" טענו שהיא האחראית).
3 צפייה בגלריה
ההנהלה של ברצלונה ספגה ביקורת
ההנהלה של ברצלונה ספגה ביקורת
ההנהלה של ברצלונה ספגה ביקורת
(צילום: AP)
כך למשל כינה הנשיא לשעבר ג'ואן לאפורטה את ההנהלה בראשות ג'וזף מריה ברתומאו "פחדנית", האשים אותה בחוסר תחרותיות ובעיתון "ספורט" דווח שהוא אחד המועמדים לנשיאות במקרה שיתקיימו בחירות. מסי עזב מצוברח את האצטדיון בליסבון ויחסיו עם ההנהלה ידועים כמתוחים.
ההנהלה הנוכחית, או זו שתיבחר במקומה, תצטרך לקבל את ההחלטה אם למכור את מסי לאור העובדה שהוא יוכל לעזוב בחינם בתום העונה הבאה. סעיף השחרור הנוכחי בחוזהו עומד על 635,000,000 ליש"ט, סכום אותו לא תוכל שום קבוצה לשלם. יחד עם זאת, הקרבה לסיום החוזה, מצבה הכלכלי של ברצלונה הזקוקה לכסף וגילו של מסי (33) עשויים להפחית את הסכום במהלך מו"מ עבורו.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
גם גווארדיולה סיים את העונה באכזבה ורוצה את מסי לידו
(צילום: AFP)
שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר שטגן, כתב בטוויטר: "אוהדים יקרים, אני מצטער מאוד על מה שקרה, אלו הם זמנים קשים מאוד. אני מאוד מאוכזב ולא רוצה לחפש תירוצים, כי אין. ברור שצריכים להתבצע שינויים".