מנצ'סטר יונייטד הייתה פעילה ביותר ביום האחרון לסיום מועד ההעברות, כשהחתימה לא פחות מארבעה שחקנים: אדינסון קבאני, אמאדו דיאלו, אלכס טלס והכישרון המקסיקני הצעיר פקונדו פליסטרי.
רק שהיא לא שחררה אף אחד מהסגל בתמורה ויש מי שכועס על כך. יותר נכון, כועסת. אליאנה, אשתו של סרחיו רומרו, שהפך להיות השוער השלישי של המועדון, היה מבוקש על ידי אברטון, אבל בסוף לא שוחרר ונשאר באולד טראפורד.
2 צפייה בגלריה
אשתו פתחה במלחמה עם יונייטד. רומרו
אשתו פתחה במלחמה עם יונייטד. רומרו
אשתו פתחה במלחמה עם יונייטד. רומרו
(צילום: רויטרס)
הפוסט של אליאנה רומרו
בפוסט שהעלתה באינסטגרם, אליאנה תקפה את ראשי המועדון: "סרחיו רומרו עבד קשה בשביל המועדון הזה. התואר האחרון בו הוא זכה (גביע הליגה האירופית ב-2017) היה איתו. הוא עזר לקבוצה להגיע לארבעה גמרים ואז נותר על הספסל כדי לא להשתתף בהם. הגיע הזמן שייתנו לו הזדמנות ויעשו לו כבוד פעם אחת".
רומרו, כאמור, היה מבוקש על-ידי אברטון שחיפשה שוער (בשל טעויות שביצע בשבועות האחרונים ג'ורדן פיקפורד) ולבסוף צירפה אתמול (שני) ב-23:00 בלילה את רובין אולסן השבדי.
2 צפייה בגלריה
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
"רעב לייצג מועדון כזה מדהים". קבאני
(צילום: האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)
אוהדי יונייטד, בכל מקרה, עסוקים במשהו אחר: ההחתמה הנוצצת של קבאני, שכבר קיבל את החולצה עם הספרה 7 הכל-כך נחשבת. "כבוד להיות באחד המועדונים הגדולים בעולם", אמר קבאני לאחר החתימה. "עבדתי קשה בזמן הפגרה ואני רעב להתחרות ולייצג מועדון כזה מדהים. אני לא יכול לחכות לחוות את האווירה באולד טראפורד ולהמשיך לכתוב את הפרק שלי בהיסטוריה של הכדורגל".
סולשיאר החמיא לרכש החדש: "הוא ייתן לנו תוספת אנרגיה, כוח, מנהיגות וגישה טובה, אבל הכי חשוב – הוא יביא שערים. הוא לקח תארים כמעט בכל מועדון בו שיחק ויש לו מה לתת ברמות הגבוהות".