בשורות משמחות לאוהדי ריאל מדריד: לוקה מודריץ' וקארים בנזמה יאריכו את החוזים ויישארו במועדון. ה"אס" הספרדי מפרסם כי מודריץ' סגר עד לסיום העונה הבאה ולמעשה יהיה שחקן ריאל במשך 10 שנים ברצף. ה"מארקה" חוגג בשער שלו עם ידיעה כי בנזמה קרוב לסיכום עד 2023.
מודריץ' אמנם לא השחקן הכי יציב בתקופה האחרונה, אבל הפך לסוג של סמל במדריד ועל פי הדיווח הסכים לקצץ בשכרו כי להישאר. הוא רשם 383 הופעות במדי הבלאנקוס, כבש 26 שערים והוסיף 61 בישולים. הוא זכה עם הקבוצה פעמיים בליגת האלופות, פעמיים באליפות ספרד וכמובן בעוד שלל תארים. ב-2018 הוכתר ככדורגלן השנה בעולם.
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה לוקה מודריץ' ריאל מדריד
קארים בנזמה לוקה מודריץ' ריאל מדריד
ממשיכים בריאל. מודריץ' ובנזמה
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' ריאל מדריד
לוקה מודריץ' ריאל מדריד
יסגור 10 שנים בבלאנקוס. מודריץ'
(צילום: AP)
המשך ההתקשרות עם בנזמה היא כמובן הסיפור הגדול. החלוץ הצרפתי נמצא בכושר שיא, כבש 19 שערים ב-26 משחקי ליגה העונה , כולל גול חשוב ב-1:2 בקלאסיקו האחרון מול ברצלונה. עוד נטען ב"מארקה" כי פדה ואלוורדה, רודריגו, ויניסיוס ג'וניור ומרטין אודגור (שמושאל כעת לארסנל) לא למכירה ויהיו בסגל בעונת 2021/22.
בינתיים בתקשורת במדריד ממשיכים להרעיף מחמאות לזינדין זידאן. "הקוסם", נכתב בשער ה"אס", אחרי שהמאמן הצרפתי ניצח בפעם ה-10 מתוך 11 בצמד מפגשי נוקאאוט בצ'מפיונס. גם בממלכה ממשיכים לעסוק בניצחון הגדול של ריאל על ליברפול ברבע גמר הצ'מפיונס. שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ריו פרדיננד, התייחס ל'זיזו' כשאמר: "אנשים אולי לא חושבים שהוא גאון טקטי, אבל הוא כזה".
"הקוסם": שער ה"אס" מפרגן לזידאן
ומה לגבי חיזוק לעונה הבאה? מי שכמעט בוודאות לא יגיע לברנבאו הוא ארלינג הולאנד, הכוכב הגדול של דורטמונד. "דרישות השכר הגבוהות של ארלינג הולאנד מרחיקות אותו מריאל מדריד וברצלונה", נטען באתר "גול". על פי הפרסום, הולאנד מבקש 35 מיליון אירו לעונה - סכום בו לא רק ריאל, אלא גם ברצלונה לא יכולות לעמוד.