מסתבך: על פי דיווחים ב"סאן" האנגלי, ביום ראשון האחרון מאמן נבחרת וויילס ראיין גיגס נעצר בחשד לתקיפת זוגתו, קייט גרוויל.
מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה הגיעה לבית בו שהו השניים בשעה 22:05 לאחר דיווחים על הפרעה. אישה בשנות ה-30 לחייה נפצעה באורח קל ולא נזקקה לטיפול, גבר בן 46 נעצר בחשד לתקיפה". מהמשטרה הוסיפו כי החשוד שוחרר בערבות לאחר חקירה.
2 צפייה בגלריה
ראיין גיגס על הקווים
ראיין גיגס על הקווים
מכחיש את ההאשמות. גיגס
(צילום: רויטרס)
מנציגיו של גיגס נמסר: "הוא מכחיש את כל ההאשמות על תקיפה שנשמעו נגדו, ומשתף פעולה עם המשטרה, וימשיך לסייע בחקירה השוטפת". גיגס וגרוויל יוצאים לסירוגין מ-2017, ומכירים כבר מ-2013. כזכור, זו לא הפרשייה הראשונה שבה כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר מעורב. ב-2011 נחשף שניהל רומן עם גיסתו.
בעקבות מעצרו לא ידריך גיגס את שחקני נבחרת וויילס בשלושת המשחקים הקרובים המתוכננים: ידידות מול ארה"ב (12 בנובמבר) ובליגת האומות נגד אירלנד (15 בנובמבר) ופינלנד (18 בנובמבר).
כשחקן, העביר את כל קריירת הבוגרים שלו במדי מנצ'סטר יונייטד, עמה זכה ב-13 אליפויות. גיגס זכה בתואר כדורגלן השנה הצעיר של הליגה האנגלית פעמיים ברציפות, וב-2009 נבחר לספורטאי השנה של ה-BBC. רק לפני מספר ימים התארח בפודקאסט של ג'ימי קארגר, שחקן ליברפול לשעבר, והביע דאגה בקשר לקבוצתו האהובה: "ייתכן שיעברו 15-20 שנים לפני שיונייטד תיקח שוב אליפות, בטח כשיש באזור מאמנים כמו פפ גווארדיולה ויורגן קלופ". גיגס מאמן את נבחרת ווילס בשנתיים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: getty images)