"נכנסנו למשחק בצורה שטחית ואם אתה עושה את זה אתה מוצא את עצמך רודף אחרי היריבה". למרות הניצחון 1:2 על פרנצווארוש והבטחת העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, אנדראה פירלו לא היה מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקני יובנטוס.
אלופת איטליה נקלעה לפיגור 1:0 ויצאה ממנו הודות לשער נהדר של כריסטיאנו רונאלדו ושער ניצחון בנגיחה בתוספת הזמן של אלברו מוראטה.
3 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
"נכנסנו למשחק בצורה שטחית". אנדראה פירלו
(צילום: רויטרס)
המאמן הגיב בסיום: "לא ביצענו את הלחץ כפי שתיכננו ורציתי שנבוא בגישה אחרת. זה נורמלי שאתה מפחית מהעוצמה אחרי כמה משחקים והיה חשוב לא לעשות טעויות ולא לאבד את האיזון. במקרים כאלה, בהם ההתמודדות נראית לכאורה קלה, אתה יכול למצוא את עצמך נתקל בקשיים".
כשנשאל אם ציפה ליותר מהשחקנים אותם החליף השיב: "כן, הנעת הכדור שלנו הייתה איטית, לא עשינו את זה מספיק מהר. נכון שהם הסתגרו מאחור, אבל היינו צריכים לגרום להם לצאת קדימה".
3 צפייה בגלריה
רונאלדו עם ש'צסני בסיום
רונאלדו עם ש'צסני בסיום
רונאלדו עם ש'צסני בסיום
(צילום: EPA)
פאולו דיבאלה הציג משחק חלש במיוחד. פירלו התייחס לכך: "הוא לא היה טוב, אבל משתפר וצריך לזכור שהוא חוזר ממחלה".
למתיאס דה ליכט היו למאמן שבחים: "הוא צעיר, אבל כבר קפטן והחזרה שלו לעניינים חשובה. הוא מאפשר לנו להישאר קרובים, בגלל שהוא חוטף כדורים שאיתם אנחנו יוצאים קדימה. לעומת זאת ארתור נשאר יותר מדי במרכז במקום לפתוח את המשחק. הוא יצטרך לשפר את האספקט הזה, כי יש לו איכות".
3 צפייה בגלריה
פירלו עם דה ליכט
פירלו עם דה ליכט
פירלו עם דה ליכט
(צילום: AFP)
במנצ'סטר יונייטד, שמוליכה את בית 6, מרוצים אחרי הניצחון 1:4 על בשקשהיר. המנג'ר אולה גונאר סולשיאר: "ראו את האינטנסיביות במשחק שלנו, השחקנים באו ליהנות. כבשנו כמה שערים יפים מאוד ואני מרוצה. דוני ואן דה ביק ואדינסון קבאני מתרגלים לשיטת המשחק שלנו. אני גם שבע רצון מהתפקוד של אנתוני מרסיאל באגף השמאלי. כעת אנחנו זקוקים לנקודה, אבל השאיפה היא לסיים בראש הבית. אני מקווה שויקטור לינדלוף וארון ואן ביסאקה יהיו כשירים למשחק הבא".
ברונו פרננדש, שכבש צמד, ויתר למרקוס רשפורד על ביצוע פנדל ובכך מנע מעצמו שלושער. הפורטוגלי התייחס לכך: "כמובן שכל אחד רוצה לסיים עם שלושה שערים, אבל מרקוס הוא אחד הכובשים המצוינים בליגת האלופות וחשוב שיעלה את הביטחון. לא חשוב מי בועט את הפנדלים, העיקר שהקבוצה מבקיעה. הגענו עם מנטליות נכונה ושיחקנו טוב מאוד. אנחנו בעמדה טובה, אבל אסור לנו להירגע ונהיה חייבים לחשוב על המשחקים בפרמייר ליג".